    From: majklunio <majkl85**u_s_u_n_t_o**@o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Mały domek na terenie zalewowym
    Date: Sat, 08 Aug 2009 20:55:16 +0200

    Witam !

    Chciałbym zbudować mały domek letniskowy o powierzchni do 35 m. Miejsce
    już mam, ale jest jeden problem. Wymarzone miejsce jest w odległości
    1,5 km od Bugu. Jak tu jestem 13 lat, nigdy Bug do tego miejsca nie
    wylał, ale wcześniej woda do tego miejsca podobno docierała. Ktoś mi
    doradził, żeby usypać wzniesienie i na nim postawić domek. Jak się do
    tego zabrać? Najpierw zrobić bardzo wysoki fundament i go zasypać do
    pewnej wysokości , czy najpierw usypać wzniesienie i w nim zrobić
    fundament. A może pomysł jest niemożliwy do realizacji? Proszę o radę.

    Michał