  • 1. Data: 2010-02-03 21:45:24
    Temat: Meble kuchenne - rozterki
    Od: "koniu" <konrad_maupa_konmar.pl>

    Witam !

    Jestem na etapie projektu mebli kuchennych i ich wykonania.
    Projekt sam popelnilem.
    Moje rozterki wynikaja z rodzaju materialu do wykonania zabudowy - mdf,
    wirowa oklejana,drewno inne ...?
    Blaty raczej z granitu.
    Mechanizmy pewnie blum - tandembox i anentos HK.
    Frony chcialbym biale a reszta cos kolo drzewo egoztyczne - prosze o rade z
    czego zrobic zabudowe - zalezy mi aby to bylo trwale i na lata, nie bylo
    widac odbitych palców i było dosc latwe w utrzymaniu w czystosci.
    A moze wlasne doswiadczenia po latach uzytkowania...na co zwrocic uwage przy
    wyborze komponentow/materialow.

    Pozdr.
    konrad

  • 2. Data: 2010-02-04 07:21:01
    Temat: Re: Meble kuchenne - rozterki
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja własnie zrobiłem meble "na lata" i po 3 latach nie ma sladów eksploatacji
    ale już mnie korci aby zrobic coś bardziej na czasie ;-)

    PC

  • 3. Data: 2010-02-04 21:57:37
    Od: "koniu" <konrad_maupa_konmar.pl>

    > Ja własnie zrobiłem meble "na lata" i po 3 latach nie ma sladów
    > eksploatacji
    > ale już mnie korci aby zrobic coś bardziej na czasie ;-)

    A mozesz przyblizyc co znaczy w Twoim wykonaniu "na lata" ?.
    Pozdr.
    konrad

  • 4. Data: 2010-02-05 08:20:02
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Renomowany wykonawca, najdroższe okucia itd. generalnie koszt. Nie żałowałem
    na materiał i teraz pewnie wywalę meble w stanie niemal idealnym bo
    wybraliśmy z żoną styl nowoczesny (wszystko gładkie w egzotycznym fornirze
    modyfikowanym) i się silnie opatrzył.

    PC

  • 5. Data: 2010-02-05 08:41:57
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bo wybraliśmy z żoną styl nowoczesny (wszystko gładkie w egzotycznym
    > fornirze modyfikowanym) i się silnie opatrzył.

    To chyba nie problem egzotycznego forniru i nowoczesnego stylu, bo cepelia
    chyba rownie szybko by Wam sie opatrzyla. :-)

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2010-02-05 09:45:37
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    > To chyba nie problem egzotycznego forniru i nowoczesnego stylu, bo cepelia
    > chyba rownie szybko by Wam sie opatrzyla. :-)

    Chciałem tylko zwrócić uwagę na to, że może warto zmienić priorytety. Może
    od razu założyć, że za 3~5 lat robimy zmianę i jak coś się zadrapie, zuzyje,
    prysuje etc. to luzik bo i tak niedługo będzie wymiana. Inwestycja będzie
    tańsza i mniejszy stres użytkowania. Mi się akurat nic nie zużyło ale już
    komfort estetyczny nie ten. A że kuchnia na wymiar to pewnie trafi do
    koszalina :-(

    PC

  • 7. Data: 2010-02-05 09:53:00
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > ale już komfort estetyczny nie ten. A że kuchnia na wymiar to pewnie trafi
    Dokłądnie tak. 3-5 lat to może trochę krótki okres ale 8 to myslę jest ok.
    Dlatego moi znajomi na meble do kuchni wywalali po 15tys a ja zrobiłem sobie
    na zamówienie kilkarotnie tańsze które i tak spokojnie 10lat wytrzymaja. A
    materiał dokładnie ten sam, tylko nie ładowałem sie w super okucia boxy
    samodomykacze itp
    Mam w pełni funkcjonalne meble kuchenne których mi po kilku latach nie
    bedzie żal wywalic. Zreszta można tylko fronty i blaty zmienic i juz masz
    nowa zabudowe.;))

    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-02-05 09:56:50
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]

    > ale już komfort estetyczny nie ten. A że kuchnia na wymiar to pewnie trafi

    Masz racje, ale z gotowcow to tak ladniutko nie bedzie nawet na poczatku.
    :-)

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2010-02-05 10:04:28
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > sobie na zamówienie kilkarotnie tańsze które i tak spokojnie 10lat
    > wytrzymaja. A materiał dokładnie ten sam, tylko nie ładowałem sie w super

    Wlasnie spinam temat kuchenny i powiem, ze u mnie cennik jest glownie z tzw.
    metra. Co prawda nikt tego nie potwierdza, ale oferty cenowe sa bardzo
    zblizone. Roznica taka, ze w jednej firmie na ktora sie zdecydowalem to
    przede wszystkim najlepszy projekt i wszystkie domykacze, uchwyty jakie chce
    sa w cenie. Wszedzie cena wyjsciowa zblizona plus uchwyty i ew. domykacze.
    Wszedzie ceny ok. 13 - 14tys. za moja kuchnie. Ofert mialem cztery z roznymi
    projektami i wszystkie oscylowaly w podobnych cenach. Paradoksalnie mozna
    pokusic sie o teze, ze z domykaczami wyjdzie mi taniej. A tansze to moglbym
    sobie zlozyc z gotowcow na wzor lat 80-tych a tego raczej nie chce. Niestety
    meble zwlaszcza do kuchni kosztuja. Mala kuchnie mniej, duza wiecej.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2010-02-05 10:05:45
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    > Masz racje, ale z gotowcow to tak ladniutko nie bedzie nawet na poczatku.
    > :-)

    Za samodzielnym projektowaniem jestem jak najbardziej. To wielka satysfakcja
    patrzeć na "swoje dziecko" albo powód do rozwodu jak się żona obija o
    nieprzemyślany element ;-) Moja żona np. przeklina obrotową szafkę narożną
    pod blatem ale chwali pionowy schowek na deskę do prasowania.

    PC