  • 1. Data: 2010-02-03 11:12:47
    Temat: Otwarcie zamka w skrzynce pocztowej
    Od: "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl>

    Być może banał i nie ta grupa, ale...

    Mam skrzynkę pocztową, w której zablokował się zamek
    - tzn wsadzony do zamka kluczyk nie chce się obracać.

    No i za każdym razem, gdy przyjdzie coś pocztą muszę
    się 'włamywać' do swojej skrzynki.

    Samej skrzynki nie chcę wymieniać, bo raz, że mi się
    podoba jej estetyka, a dwa - że jest odpowiednio
    funkcjonalna (test funkcjonalności skrzynki - spróbujcie
    wsadzić do testowanej skrzynki pocztowej pismo typu
    CHIP z dołączonymi płytami CD/DVD).

    Zamek jest prościutki - żadnej filozofii blokada jest
    na sztywno połączona z bębnem obrotowym zamka.

    Macie jakiś pomysł jak odblokować/otworzyć zamek?
    Janusz Pawlinka

  • 2. Data: 2010-02-03 11:23:35
    Temat: Re: Otwarcie zamka w skrzynce pocztowej
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Macie jakiś pomysł jak odblokować/otworzyć zamek?

    Rozwiercić a nowy zamek kupic w meblowym i dopasować.

    Marek

  • 3. Data: 2010-02-03 12:57:31
    Od: "anmaj" <a...@o...pl>

    > Użytkownik "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Rozwiercić a nowy zamek kupic w meblowym i dopasować.
    >
    > Marek

    Jak sie juz wlamiesz to wykrecic ten zamek zazwyczaj sa mointowane na
    nakretce od wewnatrz
    i kupic w sklepie taki sam

  • 4. Data: 2010-02-04 15:03:39
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    Użytkownik "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Być może banał i nie ta grupa, ale...
    >

    > Macie jakiś pomysł jak odblokować/otworzyć zamek?

    Zanim zaczniesz pruć zamek wpsiknij tam
    płyn WD40. Dostępny na stacjach benzynowych.
    Spray.

    --
    Yozwig

  • 5. Data: 2010-02-04 21:01:32
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Yozwig wrote:

> [...]
    > wiadomości news:hkbmcl$ojk$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Zanim zaczniesz pruć zamek wpsiknij tam
    > płyn WD40. Dostępny na stacjach benzynowych.

    Od WD40(w tych zastosowaniach) jest ZNACZNIE
    skuteczniejszy środek do konserwacji zamków,
    produkowany przez firmę GERDA. Z powodzeniem
    uruchamiałem nim parunastoletnie kłódki, na
    których WD40 "nie robiło żadnego wrażenia".
    Także w postaci spay'u, cena w okolicy 10 zł

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

  • 6. Data: 2010-02-05 21:21:10
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
> [...]
    > uruchamiałem nim parunastoletnie kłódki, na
    > których WD40 "nie robiło żadnego wrażenia".
    > Także w postaci spay'u, cena w okolicy 10 zł

    A gdzie to się kupuje?

    --
    Yozwig

  • 7. Data: 2010-02-06 22:43:07
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Yozwig wrote:

    > Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"
    > <n...@c...barg.cy> napisał

    > A gdzie to się kupuje?

    w sklepach handlujących zamkami, wkładkami,
    kłódkami itp. asortymentem oraz na allegro:
    http://www.allegro.pl/listing/search.php?string=do+w
    k%C5%82adek+i+zamk%C3%B3w&from_showcat=1&category=0