  • 1. Data: 2011-02-05 09:18:30
    Temat: Mój patent na mech
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Dziś zauważyłem, że ziemia jest zamarznięta, a wierzchnia warstwa ok.
    0,5 cm już jest roztopiona. Dzięki temu bardzo łatwo jest zebrać górną
    warstwę wraz z całym mchem, a trawa zostaje. W miejscach, gdzie miałem
    głównie mech (pod krzakami) mam już wyczyszczone z mchu do zera przy
    pomocy łopaty plus szpachelka do zakamarków. Tam gdzie jest więcej trawy
    pobawię się grabkami.
    Jacek

  • 2. Data: 2011-02-07 16:23:50
    Temat: Re: Mój patent na mech
    Od: barbara6 <l...@t...pl>

    On 5 Lut, 10:18, Jacek <n...@g...com> wrote:
> [...]
    > głównie mech (pod krzakami) mam już wyczyszczone z mchu do zera przy
    > pomocy łopaty plus szpachelka do zakamarków. Tam gdzie jest więcej trawy

    Bardzo dobry pomysł, u mnie mchu również jest dużo, pytanie czy Ty
    masz nadzieję czy pewność, że mech powtórnie nie odrośnie?

  • 3. Data: 2011-02-07 16:41:01
    Od: Jacek <n...@g...com>

    He, he.
    Po akcji wywalania mchu posypałem cały kawałek obficie wapnem.
    Jak widać nie mam 100% pewności, co do skuteczności likwidacji mchu.
    Dam znać na wiosnę.
    Jacek

  • 4. Data: 2011-02-07 16:50:57
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "barbara6" <l...@t...pl> wrote in message
    d.googlegroups.com...
> [...]

    Bardzo dobry pomysł, u mnie mchu również jest dużo, pytanie czy Ty
    masz nadzieję czy pewność, że mech powtórnie nie odrośnie?

    Mech trzeba wygrabiać - najlepiej grabiami "pawi ogon" ze stalowymi
    zębami.oraz trzeba zmierzyć pH gruntu, być może trzeba będzie wapnować.