  • 1. Data: 2009-07-03 06:56:39
    Temat: Moje jest lepsze - czyli dylemat którą firmę wybrać (grzejniki)
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Moje jest lepsze - w skrócie można zdefiniować dyskusje na temat
    sprzedawanych przez dwie różne firmy grzejniki.

    Jedna proponuje mi Delonghi, a druga Stelrad, obie firmy zachwalają
    swoje, ceny wychodzą mi podobne choć wg jednych Ci drudzy chcą mnie
    naciągnąć :)

    A które waszym zdaniem grzejniki są lepsze?

    Ariusz

  • 2. Data: 2009-07-03 07:07:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ariusz wrote:
> [...]
    > naciągnąć :)
    >
    > A które waszym zdaniem grzejniki są lepsze?

    Radson :)

    a może

    Cosmonova

  • 3. Data: 2009-07-03 07:22:07
    Od: "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ceny wychodzą mi podobne choć wg jednych Ci drudzy chcą mnie naciągnąć :)
    >
    > A które waszym zdaniem grzejniki są lepsze?

    Takie, które będą Tobie bardziej odpowiadać...

    Zdefiniuj sobie kryteria, którymi będziesz się kierować przy zakupie:
    Przykładowo
    a) twarde (obiektywne)
    - moc grzejnika
    - fizyczny rozmiar
    - sposób podłączenia do instalacji
    - cena
    - itp

    b) miękkie (subiektywne)
    - wygląd
    - kolor (a co ;)
    - firma (opinia o niej)
    - łatwość (de)instalacji (czasami trzeba zdjąć grzejnik np przy malowaniu)
    - inne (np czy kotu będzie wygodnie się wyłożyć na grzejniku)

    I wg tych kryteriów wybierz te, które mają najlepszy stosunek wymagań
    spełnionych do oczekiwanych.

    Z moich doświadczeń - mam od 6 lat Kermi. I jedyne co mogę o nich
    aktualnie powiedzieć, to to, że są, grzeją, nie odbarwiają się, dają
    się łatwo i szybko zdejmować gdy jest taka konieczność. A ich
    najważniejszą zaletą jest to, że nie absorbują niepotrzebnie mojej uwagi...
    Janusz Pawlinka

  • 4. Data: 2009-07-03 07:25:49
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Ale w czym ma się ta lepszość wyrażać? Jeżeli nie szukasz jakichś cudów o
    dizajnerksim wyglądzie to patrz na udzielaną gwarancję, jej warunki i cenę.
    Jeżeli chodzi o grzejniki to się specjalnie od siebie nie różnią pomijając
    systemy mocowań, które IMHO i tak kiedyś były lepsze (wieszaki z zamkami
    trzymające grzenik za dolną i górną krawędź) od obecnie stosowanych
    wieszaków wykonanych z kątownika.
    I tak dziwi mnie że nie produkuje się grzejników (np typu 22) o kanałach
    konwekcyjnych i przestrzeni między płytami rozszerzajacych się ku górze co
    dość istotnie poprawiłony ich sprawność i wydajność
    Ja wielu klientom zamonowałem grzejniki Henrad i Koral i jest OK.
    U siebie od 10 lat mam Kermi, Korad i DeLonghi i też jest OK.
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2009-07-03 09:04:11
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    > U siebie od 10 lat mam Kermi, Korad i DeLonghi i też jest OK.

    Tak się jakoś złożyło że ja też kupiłem Kermi.

    Przynajmniej jest na nich napisane Made in Germany, a nie tylko
    Designed in Germany albo jakaś inna niemiecko brzmiąca nazwa.
    Nie kupuj w markecie i jakiejś taniochy na Allegro to na pewno będzie
    dobrze. Tutaj nie ma żadnej filozofii. A jak chcesz miec pewnośc że
    będzie dobrze grzał to go troszke przewymiaruj.

    Pzdr
    QbaB

  • 6. Data: 2009-07-13 07:48:53
    Od: Adam Wizimirski <a...@g...com>

    Tak żeby zbić z tropu ;) pokuszę się o to, mamy jeszcze grzejniki
    dekoracyjne, które wydajnością już nie grzeszą a przy tym cieszą oko.
    Jest wielu ciekawych producentów zapewniających i wydajność i jakość i
    wygląd (Terma, Jaga, Vasco) bije na głowę jedynie cena. Chyba że
    Terma. Bez wątpienia jedna z najwyższych jakości i w tym przypadku
    niska cena które może konkurować z innymi producentami zdecydowanie -
    grzejniki">Grzejniki</a>