  • 1. Data: 2012-06-05 15:21:22
    Temat: Monitoring
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uszanowanie.

    Niech mi szanowne grono doradzi co kupic do monitoringu. Jedna kamera i
    jakies urzadzenie rejestrujace w miare niezlej jakosci.
    Potrzebuje tego do rejestrowania w magazynie. Pomieszczenie 5x5.
    Z gory dziekuje.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2012-06-05 15:48:41
    Temat: Re: Monitoring
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    > Uszanowanie.
    >
    > Niech mi szanowne grono doradzi co kupic do monitoringu. Jedna kamera i
    > jakies urzadzenie rejestrujace w miare niezlej jakosci.

    Ale kradną? Chcesz widzieć ręce ? musisz mieś szerokokątną kamerę pod
    sufitem, a może jedna nie wystarczyć.
    Jakiego rodzaju jest problem?

  • 3. Data: 2012-06-05 15:57:41
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ale kradną? Chcesz widzieć ręce ? musisz mieś szerokokątną kamerę pod
    > sufitem, a może jedna nie wystarczyć.
    > Jakiego rodzaju jest problem?

    Kradna niestety. Tak sie wlasnie zastanawiam, czy jedna wystarczy...

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2012-06-05 16:02:01
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    .

> [...]
    > jakies urzadzenie rejestrujace w miare niezlej jakosci.
    > Potrzebuje tego do rejestrowania w magazynie. Pomieszczenie 5x5.

    Jak kupisz kamerke HD to problem z rejestrowaniem
    bo musi byc komputer do tego, mozesz kupic kamere
    co na karte resestrowac będzie.

    Ja bym pozostał przy rejestratorze z dala od kamery w bezpiecznym miejscu
    podłaczony po skrętce koszt rejestratora na 4 kamery z 2x audio ok
    300-500zł(zalezy gdzie kupisz od kogo) dysk ok 140zł 250GB kamery od 50 do
    400zł.

    Mozesz kupic kamere IP najtansza w stos do jakosci to ubnt aircam ok 400zł
    720p HD,
    ale wraca problem rejestrowania obrazu.

    Wszystko kwestia ile chcesz przeznaczyc gotowki na ten sprzet

    Jak chcesz bardzo tanio to kamerka ip z mozliwościa rejestrowania na karcie
    sd,
    ale musisz ją ukryć aby nie gwizdneli z kartą razem, ewentualnie są tez
    kamerki, które wrzucają
    wykryty ruch na FTP.

  • 5. Data: 2012-06-05 16:07:01
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    > Kradna niestety. Tak sie wlasnie zastanawiam, czy jedna wystarczy...

    Jak małe przedmioty to nie. Będą stawać tyłem i chować w rękaw czy pod
    ubranie.
    Pracownicy czy klienci ?
    Ja bym dał na sufit 4 tańsze kamety. Z bliskiej odległości obraz jest dobry
    i dpi wystarczy.
    Są takie sufitowe w plastikowej półkuli i pewnie radiowe też są Tylko prąd
    im doprowadzić ale z drugiej strony mogą je zakłócać zagłuszarkami z
    Allegro.
    Jaki tam jest sufit?
    I ile masz kasy dowydania? Taki target kosztów ? Od tego zacznijmy.

  • 6. Data: 2012-06-05 16:14:05
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > podłaczony po skrętce koszt rejestratora na 4 kamery z 2x audio ok
    > 300-500zł(zalezy gdzie kupisz od kogo) dysk ok 140zł 250GB kamery od 50 do

    To chyba najlepsze rozwiazanie.
    A moglbys podac linka do takiego rozwiazania? Kiki pisal o kamerze
    szerokokatnej i prawde mowiac nie wiem czego szukac.
    Dostep do kamery bylby trudny, bo na 3m wysokosci, wiec pozostaje problem
    obslugi tego z karta sd i zasilania teoretycznie. Lepszym rozwiazaniem
    wydaje sie rejestrator z boku.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2012-06-05 16:17:38
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    ale co kradną ?

  • 8. Data: 2012-06-05 16:19:15
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Jaki tam jest sufit?
    > I ile masz kasy dowydania? Taki target kosztów ? Od tego zacznijmy.

    Kasa powiedzmy ok. 1000zl.
    Rozruznianie przedmiotow mnie nie interesuje, chodzi o to, czy ktos nie
    wlazi tam gdzie nie powinien, klienci rzecz jasna. Wlasciwie nie ma
    wartosciowych rzeczy do zwiniecia w rekaw, wiec kradziez tak czy tak bedzie
    widac. Dobrze byloby rozpoznawac twarz.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2012-06-05 16:19:38
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    http://allegro.pl/listing.php/search?category=0&chan
    ge_view=1&order=p&sg=0&string=kamera+sufit%2A

    przewiń do kamer niżej

  • 10. Data: 2012-06-05 16:21:36
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    >
    > ale co kradną ?

    No magazynu brylantow nie mam niestety. Kradna spore rzeczy. Rzecz w tym, ze
    jeden zasloni z drugi z drugiej strony moze cos wyniesc. To bedzie widac po
    ruchach. Trudno wiertarke schowac w kieszen. Mniej wiecej o takie cos
    chodzi.

    Pozdro.. TK