  • 1. Data: 2010-05-03 21:08:31
    Temat: Montaż rozdzielnicy elektrycznej - jaka wysokość?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Powiedzcie na jakiej wysokości montować rozdzielnice elektryczną, tak żeby
    było wygodnie i bezpiecznie.
    Rozdzielnica ta to 48 pól, jakiej firmy jeszcze nie zdecydowałem, ale na
    pewno podtynkowa.

    Zamontowana będzie w garażu. Z jednej strony chce żeby było wygodnie, ale z
    drugiej strony chce żeby było bezpiecznie, żeby ktoś przez przypadek nie
    grzebał, np. dziecko.

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2010-05-04 06:06:56
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Bartek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zamontowana będzie w garażu. Z jednej strony chce żeby było wygodnie, ale
    > z drugiej strony chce żeby było bezpiecznie, żeby ktoś przez przypadek nie
    > grzebał, np. dziecko.

    Zainstaluj ją tak, żeby górny rząd był na wysokości oczu stojącego dorosłego
    człowieka.
    Dziecko, jak będzie miało w tym jakiś interes, tak czy tak tam zajrzy,
    umiejętność wchodzenia na krzesło już przeciętny trzylatek ma opanowaną.

    J.