    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 31 Jul 2017 02:46:55 -0700 (PDT)
    Subject: NTG O google maps tym razem
    From: Kris <k...@g...com>

    Bodajże Adam Sz swego czasu wychwalał tu Google Maps jakie to mądre, korki omija itp.
    Z zasady omijam takie wynalazki ale wczoraj z nudów zainstalowałem i potestowałem
    Wyjazd nad morze- okolica doskonale mi znana ale odpaliłem Google
    2 km od mojego domu od ok 2 miesięcy droga jest zamknięta bo rondo robią i jest
    oficjalny objazd sporo dookoła.
    Miejscowi omijają to miejsce przejeżdżając przez osiedle domów więc drogi nie
    nadrabiają.
    Mapy Google nie wiedza że jest budowa ronda i kierują tam kierowców- widać to po
    rejestracjach- zawracają tam sami przyjezdni którzy zaufali Google a nie patrzyli na
    tabliczki o objazdach
    Jedziemy dalej- 5km przed nadmorską miejscowością robią drogę i teraz są tam korki na
    godzinę, dwie.
    Jako tubylec znam kilka objazdów przez okoliczne wiochy ale Google kierowało mnie
    główną drogą pokazując ze korek 10min. Co było totalną nieprawdą bo w tym czasie
    korek był już na godzinę a ok południa wydłużył się do 2 godzin. Tak- ok 6km dwie
    godziny.
    Jechałem bocznymi drogami nadrabiając ok 8 km ale omijając korek a Google Maps
    uparcie kierowało mnie na główną drogę żebym stał w tym korku
    Po 3 godzinach znudziło nam się leżenie na plaży więc postanowiliśmy wracać
    Z ciekawości dzwonię do kumpla który busami jeździ i w związku z tym musi główną
    trasa(nie może wiochami bo linia regularna)
    Pytam jak tam na głównej trasie- mówi korek na wyjeździe na 1,5godz z racji robót
    drogowych.
    Odpalam Google i gdzie mnie kieruje? Na ten korek. A przez okoliczne wiochy bardzo
    przyzwoita droga i tylko 8 km dalej.
    Załapało dopiero po ok 6km i przestało kierować na drogę główną a zaczęło prowadzić
    bokami
    Ze dwa lata temu jak mnie Gogole w Niemczech wyprowadziło nie wiadomo gdzie to
    przestałem z tego korzystać. Teraz w ramach testu odpaliłem i znowu lipa
    Zamknięta 2 miesiące droga a GM nic o tym nie wie. Korek na 1-2godz a GM pokazuje
    10min;)