  • Data: 2016-08-28 09:02:32
    Temat: NTG Sposób na szkodnika
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    3 literki w temacie wpisałem ci co im to ich czas oszczędzi zadowoleni będą pewnie.

    A tak na poważnie
    Jak załatwić sk.....la?
    12 kretowisk dzisiaj rano
    Wczoraj wieczorem siedzę na tarasie i widzę jak kretowisko powstaje Przy mnie łajza
    kopał
    Karbid, itp w tym roku na łajze nie działa.
    Wie ktoś jak głęboko krety/nornice kopia?
    Pytam bo bo mam sporo blachy 2mm grubej i sobie umyśliłem pociąć na kawałki
    2x0,5metra i wbić w ziemię dookoła działki. Wierzchem łajza nie wchodzi raczej a
    głębiej jak 0.5 metra chyba nie przelezie(?)