  • 1. Data: 2016-02-20 14:03:25
    Temat: NTG odcinek 3425
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    witryna kompletnie nie z mojej bajki ale to polece do poczytania

    http://kulturaliberalna.pl/2016/02/16/jan-kaczmarek-
    wywiad-pawlowski-polityka-pis/

    b.

  • 2. Data: 2016-02-20 14:41:26
    Temat: Re: NTG odcinek 3425
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-02-20 14:03, Budyń wrote:
    > witryna kompletnie nie z mojej bajki ale to polece do poczytania
    >
    > http://kulturaliberalna.pl/2016/02/16/jan-kaczmarek-
    wywiad-pawlowski-polityka-pis/

    Rozmowa komunisty z komunistą o komunizmie. I do tego jeszcze stawianie
    komunistę B. Sandersa na piedestale.
    Czerwona zaraza...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2016-02-20 14:41:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    quent wrote:

    wywiad-pawlowski-polityka-pis/

    > Rozmowa komunisty z komunistą o komunizmie. I do tego jeszcze stawianie
    > komunistę B. Sandersa na piedestale.
    > Czerwona zaraza...

    w jakim wieku zacząłeś pracować? I dlaczego nie mając 5 lat?
    pieprzeni komuniści

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2016-02-21 11:11:56
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 20 lutego 2016 14:44:44 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > w jakim wieku zacząłeś pracować? I dlaczego nie mając 5 lat?
    > pieprzeni komuniści

    Ale quent ma racje. Art bije w nute "wyzyskiwani biedni ludzie muszą dostawać więcej
    bo mają mało".

    A tak naprawde powinien brzmieć tak:
    "Każda firma powinna mieć obciążenia na swoją miarę a mali przedsiębiorcy nie powinni
    musieć spędzać więcej niż 2% swojego czasu na czymś niezwiązanym z produkcją"

    Art czerwony w odcieniu różowym. A do tego tak powierzchowny że w sumie nie ma co
    czytać.