    From: marios <d...@f...gd>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: NTG rejestrator cctv
    Date: Tue, 4 Sep 2018 15:37:08 +0200

    jeszcze zapytam,
    mam (powiedzmy że moje) chyba ze 4 kamery analogowe Samsunga w stylu
    SCO-2080R, leżą sobie nówki gdzieś w koncie.
    I magnetowid VHS ganz ctr-4024, ale to raczej do bani, lepiej cyfrowy ..

    Hybro-41 - 223zł
    https://www.genway.pl/rejestrator-ahd-hd-cvi-hd-tvi-
    pal-tcp-ip-hybro-h41-4-kanaly.html

    Hikvision - 265zł
    https://www.genway.pl/rejestrator-ahd-hd-cvi-hd-tvi-
    pal-ds-7104hghi-f1-4-kanaly-hikvision.html

    Jest jeszcze model Hikvision -7204..-F1 po ok. ~300

    Na necie ni czorta znaleźć jakieś opinie, może ktoś korzysta z tych?

    Netu tam nie mam, ale może coś wymyślę, aby zimą dostawać się do tego po
    necie. Monitorować będę raczej otoczenie niezamieszkałego ["starego"] domu
    niż wewnątrz (dużą kamerę będzie łatwiej dostrzec), no może jedną ukryję aby
    widzieć że już narzędzia na warsztacie posprzątał ktoś.
    (dom mam w spadku)