  • 1. Data: 2013-01-01 11:56:05
    Temat: Na Nowy 2013 Rok
    Od: skrybaogrodowy <s...@o...pl>

    Wszystkim zakręconym pozytywnie na zielono grupowiczom dobrego zdrowia i satysfakcji
    z uprawianego badziewia w 2013 roku życzy
    skryba

  • 2. Data: 2013-01-01 12:04:33
    Temat: Re: Na Nowy 2013 Rok
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:a4e5f5d9-b39f-44e4-85af-d62402b608d7@googlegrou
    ps.com,
    niejaki(a): skrybaogrodowy z adresu <s...@o...pl> napisał(a):

    > Wszystkim zakręconym pozytywnie na zielono grupowiczom dobrego
    > zdrowia i satysfakcji z uprawianego badziewia w 2013 roku życzy
    > skryba

    Zdrowia dla Was, Waszych Rodzin i Waszych roślinek. Spełnienia marzeń w
    2013r.

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 3. Data: 2013-01-01 21:48:03
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    Życzę w Nowym Roku upraw bez: szkodników, majowych przymrozków,
    gradobicia, wstrętnych chorób, ale za to
    obfitych i smacznych zbiorów oraz pięknych i ciekawych roślin.

    Pozdrawiam noworocznie Krycha.

  • 4. Data: 2013-01-01 22:06:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Jan 2013 02:56:05 -0800 (PST), skrybaogrodowy napisał(a):

    > Wszystkim zakręconym pozytywnie na zielono grupowiczom dobrego zdrowia i
    satysfakcji z uprawianego badziewia w 2013 roku życzy
    > skryba

    Wszystkiego zielonego na ten Nowy Rok :-)
    --
    XL

  • 5. Data: 2013-01-03 18:41:14
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Jan 2013 22:06:19 +0100, Ikselka napisał(a):

    satysfakcji z uprawianego badziewia w 2013 roku życzy

    > Wszystkiego zielonego na ten Nowy Rok :-)

    ...u mnie ten rok będzie Rokiem Bobra - wczoraj bobry przegryzły kabel od
    internetu biegnący po dnie naszej rzeki :-D
    --
    XL

  • 6. Data: 2013-01-03 21:24:03
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2013-01-03 18:41, Ikselka pisze:

    > ...u mnie ten rok będzie Rokiem Bobra - wczoraj bobry przegryzły kabel od
    > internetu biegnący po dnie naszej rzeki :-D

    :)
    podpięły się?
    :)))))
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/
    http://facebook.com/trawki

  • 7. Data: 2013-01-03 22:03:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 03 Jan 2013 21:24:03 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

    > :)
    > podpięły się?
    > :)))))

    A kto je tam wie. Może nawet mają bezprzewodowy - czasem mam wrażenie, ze
    ktoś mi się pod moją sieć podpina - rzeka blisko ;-P

    --
    XL ale TPSA trzeba przyznać zareagowała błyskawicznie :-)