  • 1. Data: 2012-10-08 18:02:25
    Temat: Napędy do bram
    Od: Filip <b...@m...pl>

    Witam,
    czy ktoś mógłby polecić dobry napęd do bramy jednoskrzydłowej na
    podwórko? Może ktoś ma w tym doświadczenie? Jakie firmy polecacie, jakie
    odradzacie? Mam kilka na oku i chciałbym je sprawdzić zanim zamówię.

    Pozdrawiam
    Filip

  • 2. Data: 2012-10-09 10:53:26
    Temat: Re: Napędy do bram
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    W dniu 08.10.2012 18:02, Filip pisze:
> [...]
    > podwórko? Może ktoś ma w tym doświadczenie? Jakie firmy polecacie, jakie
    > odradzacie? Mam kilka na oku i chciałbym je sprawdzić zanim zamówię.

    Masz watek z dnia 20.09
    IMHO faaca 414 - poskladalem sam i dziala ladnie i polecam.
    Tylko nie kupuj w necie od 1-nej firmy ze szczecina nie dosc ze drogo to
    kombinuja niesamowicie.
    Za caly zestaw 2 skrzydlowy + dodatkowy pilot dalem 1500 pln , za co
    najtaniej w necie zaplacilbym 1800 za to samo

  • 3. Data: 2012-10-09 19:01:08
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-09 10:53, slonko pisze:

> [...]
    > Za caly zestaw 2 skrzydlowy + dodatkowy pilot dalem 1500 pln , za co
    > najtaniej w necie zaplacilbym 1800 za to samo

    Ok, Faaca proponujesz. A czy zimą przeżyje przy -30 stopniach i wysokiej
    wilgotności? Mieszkam nad morzem i tu wilgotność jest spora.

    Najgorsze jest to, że wysłałem zapytania do różnych firm i co firma to
    inną firmę polecają.. Jedni Włoską inni Niemiecką, sam nie wiem na co
    się zdecydować. Ceny są przeróżne od 1200 zł do 5000 zł za zestaw do
    bramy. Trochę spora różnica cenowa.

  • 4. Data: 2012-10-09 20:27:54
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-10-09 19:01, Filip pisze:
    > Najgorsze jest to, że wysłałem zapytania do różnych firm i co firma to
    > inną firmę polecają.. Jedni Włoską inni Niemiecką, sam nie wiem na co
    > się zdecydować.
    Mam włoską Beninca do bramy przesuwnej a kolega ma do skrzydłowej. Włosi
    raczej mocnych zim nie mają a i mistrzami elektroniki też nie są.
    Gdyby nie to, że mam trochę smykałki do majsterkowania, to już dawno bym
    ten napęd wywalił. Lubi się zepsuć a zwłaszcza w czasie mrozów. A to
    odpadnie kondensator (od wibracji) bo ktoś kiepsko przylutował, albo
    pojawi się zimny lut, albo coś innego.
    U kolegi z kolei na mrozie strasznie wolno chodzi a zamki na klucz do
    otwierania ręcznego dawno skorodowały doszczętnie.
    Jacek

  • 5. Data: 2012-10-10 08:11:21
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    W dniu 09.10.2012 19:01, Filip pisze:
    > W dniu 2012-10-09 10:53, slonko pisze:

    > Ok, Faaca proponujesz. A czy zimą przeżyje przy -30 stopniach i wysokiej
    > wilgotności? Mieszkam nad morzem i tu wilgotność jest spora.

    a pojecia nie mam :) dopiero pozakładałem
    ale brat ma faaca do przesuwki i chodzi juz kilka lat. zreszta do
    skrzydłowej sa jakies filmy na tubie w zimie z fakiem w roli glownej.
    Konstrukcja tych silownikow wyglada naprawde solidnie - chociaz sa ihmo
    brzydkie :)

> [...]
    > inną firmę polecają.. Jedni Włoską inni Niemiecką, sam nie wiem na co
    > się zdecydować. Ceny są przeróżne od 1200 zł do 5000 zł za zestaw do

    zadzwon do przedstawiciela faaca do belchatowa - jest przemila kobitka,
    ktora ma pojecie o tym i maja naprawde dobre ceny.
    a prop. faac tez jest włoski :)

  • 6. Data: 2012-10-12 10:37:46
    Od: "ceownik" <c...@w...pl>

    > Ok, Faaca proponujesz. A czy zimą przeżyje przy -30 stopniach i wysokiej
    > wilgotności? Mieszkam nad morzem i tu wilgotność jest spora.

    Ktoś u nagrał film Faac 414 i -27*C :) W filmie poprawnie -27, w opisie
    błąd -21.
    http://www.youtube.com/watch?v=V50PnEa7PNA

  • 7. Data: 2012-10-12 11:23:41
    Od: Michu <t...@g...com>

    On 12 Paź, 10:37, "ceownik" <c...@w...pl> wrote:

    > Ktoś u nagrał film Faac 414 i -27*C :) W filmie poprawnie -27, w opisie
    > błąd -21.http://www.youtube.com/watch?v=V50PnEa7PNA

    Też mam faaca do przesuwnej. W zime najniżej było -29, brama otwierała
    się troche wolniej i sztywniej, nie była taka gietka jak latem,
    długość bramy 5,5 metra. Padła czujka, która zatrzymuje brame podczas
    zamykania, jak ktoś przejdzie. Wymieniona na gwarancji. Podobno była
    cała seria tych wadlwiych czujek, znajomi mieli to samo. Na wiosne
    pękł plasitk od magnesów które sa zamntowane na prowadnicy.
    Wywierciłem dwie dziurki, włozylem długie śrubki, skręciłem. Nie
    widać, a czujka trzyma sie lepiej niż nowa. Dwie stówki w kieszeni. Z
    napędu bramy, jak i drzwi garażowych jestem zadowolony.