  • 1. Data: 2009-11-18 13:28:15
    Temat: Naprawienie części opaski betonowej wokół budynku
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Proszę o radę w nast. sprawie.
    Budynek należy do wspólnoty, ale po obrysie. Poza obrysem jest teren
    miejski - pas drogi (chodnik w stanie, jak to u nas). Czy zarządca kamienicy
    może naprawić opaskę samodzielnie i czy wymagane jest zezwolenie,
    zgłoszenie, opłaty, etc? Może sam mogę wyjść i sobie działać, jako
    zainteresowany, mieszkający na parterze, czy muszę załatwiać przez
    wspólnotę, zarządcę, a może ZDiTM (miasto)?
    Z góry dzięki.
    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 2. Data: 2009-11-19 20:27:08
    Od: "Adam" <k...@o...pl>

> [...]
    > zainteresowany, mieszkający na parterze, czy muszę załatwiać przez
    > wspólnotę, zarządcę, a może ZDiTM (miasto)?

    he he ... to jest klasyczny problem biurokratyczny:
    teoretycznie - powinieneś wystąpić do zarządcy
    praktycznie - bierz się za robotę i nikogo nie pytaj
    w razie interwencji miasta lub zarządcy podziękuj za zwróconą uwagę i poproś
    by oni to zrobili jesli za to odpowiadają .... he he

    ps. Jak znam życie to nawet pies z kulawa nogą się tym nie zainteresuje.
    Znam wiele przykładów gdzie mieszkańcy przebudowują chodnik w pasie drogowym
    i nikt nie reaguje.
    Poważnym problemem jest tworzenie nowych wjazdów i wtedy są interwencje i
    konsekwencje.

    Życzę sukcesów
    Adam