  • 1. Data: 2009-11-18 13:06:48
    Temat: projektant/architekt szczecin i okolice
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Witam!

    Czy moglibyscie polecic jakiegos architekta/projektanta ze Szczecina lub
    okolic?
    Mam w planach budowe domu, malego parterowego z dachem dwuspadowym i szukam
    kogos sprawdzonego/polecanego kto moglby mi go ladnie zaprojektowac.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2009-11-18 13:34:10
    Temat: Re: projektant/architekt szczecin i okolice
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    jezeli cie interesuje np. wspolpraca zdalan
    a wiem ze z ta architekt jest to mozliwe (jest z okolic
    WLKP) to daj znac na prv. Ja jestem w trakcie projektu z nia
    i narazie wspolpraca jest bardzo udana. Faktem jest ze ja jej dalem
    gotowa koncepcje. Wiem ze prowadzi jeden projekt zdalny
    z klientem ktorego na oczy nie widziala.

    moj email darwoz koczkodan;-) poczta onet pl

    Pzdr
    Darek