  • 1. Data: 2009-05-06 12:09:13
    Temat: Normy a odległość piony (liczniki) - krany
    Od: " Tomek" <f...@g...pl>

    Witam
    Jeżeli ktoś ma dostęp do norm budowlanych - mógłby sprawdzić czy jest tam mowa
    o odległości między pionami ciepła-zimna woda a kranami (chodzi o budownictwo
    wielorodzinne - nowo stawiany budynek).

    Bo u mnie deweloper puścił główne rury korytarzem i np. ciepła wodę do
    łazienki mam doprowadzaną rurą długości ok. 15 metrów. Czyli tak na szybko
    licząc - za każdym razem będę musiał spuścić co najmniej 5 litrów wody zanim
    ciepła poleci.