  • 31. Data: 2021-12-23 06:15:07
    Temat: Re: Nowe przyłącze prądu
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-12-2021 o 20:42, Baczek pisze:

> [...]

    Skąd pomysł na takie oświadczenie?
    Nie będzie takowego, nie ma w ogóle potrzeby składania tego typu
    oświadczeń, nie ma też przed kim w tym momencie.

    Zupełnie inny temat.

  • 32. Data: 2021-12-23 12:47:14
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 23 December 2021 at 06:15:09 UTC+1, Cavallino wrote:

    > Skąd pomysł na takie oświadczenie?
    > Nie będzie takowego, nie ma w ogóle potrzeby składania tego typu
    > oświadczeń, nie ma też przed kim w tym momencie.
    > Zupełnie inny temat.
    ale tekst byl następujący:

    ==Ponoć jednak da się zrobić, bo na umowie przyłączeniowej jest domek
    letniskowy.
    A sprzedawca prądu nie musi wiedzieć, że go fizycznie jeszcze nie ma,
    jak się z tym nie wygada....

    Lepiej niech uzgodnią zeznania przed zawarciem umowy ;)

  • 33. Data: 2021-12-25 10:38:28
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-12-21 o 08:28, Cavallino pisze:
> [...]
    > podłączyli, tyle że aby go włączyć, oczekują potwierdzenia gotowości
    > instalacji wewnętrznej.
    >
    > Domek ma być modułowy, czyli przyjeżdża na działkę prawie gotowy (tyle
    > że w kilku częściach), jeden dzień i stoi.
    > I do tej operacji skręcenia elementów prąd już by się przydał....
    > A że mam kilkaset km, to nie bardzo chcę się bawić w jakieś zmiany taryf
    > i wielokrotne podpisywanie umów na sprzedaż prądu.
    >
    > Jakaś wolnostojąca skrzynka z gniazdkami nie wystarczyłaby do
    > uruchomienia taryfy G?
    > I czy w ogóle taka taryfa wchodzi w rachubę dla domków letniskowych?
    Czytam nową taryfę i tu pisze dla kogo jest grupa G, i tam pisze, domy
    letniskowe i kempingowe bez działalności gospodarczej. Tak jest w
    taryfie taurona.

    --
    Janusz

  • 34. Data: 2021-12-26 12:48:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 26 Dec 2021 12:11:58 +0100 (GMT+01:00), lleeoo <l...@w...pl>
    wrote:
    > Na jakiej podstawie wymagają?

    Podstawy nie znam, wielu tutaj na grupie wcześniej opisywało taki
    problem.
    Jeden z moich prawników współpracuje też z PGE Obrót, przy okazji
    zapytam o to.

    > Taryfa budowlana to taryfa dla firm, jakim cudem osoba fizyczna
    > może korzystać z taryfy dla firm?...

    Jesteś pewien?

    --
    Marek

  • 35. Data: 2021-12-26 13:50:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Marek.
    On 26.12.2021 12:48 you wrote:

    > Podstawy nie znam, wielu tutaj na grupie wcześniej opisywało taki
    > problem. Jeden z moich prawników współpracuje też z PGE Obrót, przy
    > okazji zapytam o to.
    > Jesteś pewien?

    Tak. Nie ma czegoś takiego jak taryfa budowlana. Wciskają ludziom taryfę
    się firm C11 czy jakoś tak. Jedyny argument jaki jestem w stanie
    zrozumieć, to budowa prowadzona przez dewelopera, który taryfy dla
    gospodarstw domowych mieć nie może.

    --
    Pete

  • 36. Data: 2021-12-26 15:36:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 26 Dec 2021 13:50:00 +0100, Pete <n...@n...com> wrote:
> [...]
    > się firm C11 czy jakoś tak. Jedyny argument jaki jestem w stanie
    > zrozumieć, to budowa prowadzona przez dewelopera, który taryfy dla

    http://indywidualnyprojekt.pl/prad-budowlany-jak-go-
    uniknac/

    Ciekawe, że ten wałek z C11 jest robiony na tak dużą skalę.

    --
    Marek

  • 37. Data: 2021-12-26 17:39:10
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-12-26 o 15:36, Marek pisze:

    > http://indywidualnyprojekt.pl/prad-budowlany-jak-go-
    uniknac/

    > Ciekawe, że ten wałek z C11 jest robiony na tak dużą skalę.

    I od dawna, jak się zacząłem budować w 2006 to też mnie na te C11
    wrzucili, ale wtedy nie wiedziałem ze można inaczej więc się nawet nie
    buntowałem, zmieniłem dopiero jak dostałem zameldowanie.

    --
    Janusz

  • 38. Data: 2021-12-26 20:22:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 26 Dec 2021 17:39:10 +0100, Janusz <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    > nie
    > buntowałem, zmieniłem dopiero jak dostałem zameldowanie.

    Ale z drugiej strony, czy faktycznie G11 "pasuje" na budowę jako
    taryfa na "cele mieszkaniowe"? No nie....

    --
    Marek

  • 39. Data: 2021-12-26 20:34:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-12-26 o 20:22, Marek pisze:

    > Ale z drugiej strony, czy faktycznie G11 "pasuje" na budowę jako taryfa
    > na "cele mieszkaniowe"? No nie....
    > Czemu? Pete ładnie napisał "to budowa prowadzona przez dewelopera, który
    taryfy dla
    gospodarstw domowych mieć nie może." i dlatego mają C11, ale ja jestem
    prywatną osobą więc to przekręt z ich strony, powinna być g11.
    Cwaniactwo i tyle, a że to drobna kasa to się ludzie nie buntują (ci
    świadomi).

    --
    Janusz

  • 40. Data: 2021-12-26 23:17:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Marek.
    On 26.12.2021 20:22 you wrote:

    > Ale z drugiej strony, czy faktycznie G11 "pasuje" na budowę jako
    > taryfa na "cele mieszkaniowe"? No nie....

    Jeśli budowa na "zaspokojenie własnych potrzeb mieszkaniowych" to jak
    najbardziej G11.
    Co innego, budowa na handel.
    Ale tu imho energetyka nie może antycypować.

    Tak zresztą napisałem tauronowi, jak mi nie chciał po dobroci zmienić
    C11 na G11.
    No i zmienił w trakcie budowy.

    --
    Pete