  • 1. Data: 2021-12-20 14:20:03
    Temat: Re: zenek chce dawać wszystkim jak leci
    Od: Runt <t...@a...prv>

    W dniu 2021-12-20 o 14:02, KANALIA* Zenek Kapelinder ujada na
    PL.SOC.POLITYKA:

    niemieckim burdelu dla zasłużonych nazistów że w pewnym momencie na wlasny koszt
    musiałeś zrobić lifting dziury w dupie. A teraz możesz iść się wypłakać na budowaniu.
    I jak ojca szczać wyprowadzasz to nie kop go po jajach jak łapę podnosi.

    > Na gościnne występy do Baden Baden cię twój pan hans zabrał. Pokazywałaś na
    spotkaniu z zasłużonymi nazistami runt dziurę w dupie a hans sprzedawał im garnki.

    DO BUDY PSI BĘKARCIE!*