  • Data: 2012-11-17 08:56:00
    Temat: [OT] Re: Wymiana pieca gazowego
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pierwsze uruchomienie pieca Viessman jest darmowe. Jest tak napisane w
    > gwarancji i w instrukcji. Serwisant ma prawo wziąć za usługi dodatkowe,
    > dojazd, instalację.
    >
    > Ten wziął 200zł ode mnie i zapewne (jeśli jest jak mówisz) jeszcze 200zł
    > od Viessmana. To był ostatni raz, gdy wziąłem tego gościa - a wziąłem go
    > tylko dlatego, że współpracował z hydraulikami. Teraz biorę autoryzowany
    > serwis z okolicy i nie doliczają za dojazd.

    Trochę OT, ale opisze swoje "perypetie" z serwisem Vissemana.
    Serwis o standarcie VSG (czyli górna półka).
    Stary piec zaczął niedomagać, działał, ale miał fochy, np nie trzymał
    temperatury ciepłej wody, tzn. grzała zawsze do około 60 st, a nie do
    ustawionej.
    Zadzwoniłem do serwisu. Po kilku dniach przyjechał serwisant, spojrzał na
    piec i powiedział "do wymiany".
    Że niby nie działa, bo błąd który jest na wyświetlaczu oznacza kompletny pad
    płyty głównej. Nie dał się przekonać, że piec działa.
    Piec po włączeniu do zasilania uruchamiał się po około 5-10 minutach, a
    potem już trybił. Serwisant nie miał tyle czasu.
    Poprosiłem o jakąś ofertę na nowy piec. Do dziś cisza.

    Firma gdzie pracuje ma dwa dosyć duże piece Vissemana. Dzwoniliśmy do
    serwisu, aby przyjechali dokonać przeglądu (koszt 2500zł netto).
    Mają do przejechania około 20km. Rok się prosiliśmy, nie przyjechali.
    Dzwoniliśmy do innych serwisantów z innych miejscowości, przecież po 2,5k
    można przejechać te 100km, gdzie tam, nie przyjadą,
    bo w okolicy mamy swój serwis, pana X i do niego dzwonić.
    Nie wiem, czy im się w dupach poprzewracało i taką kasę wyrywają, że za 2,5k
    zł nie warto się ruszyć czy co?