  • 1. Data: 2014-11-14 22:12:04
    Temat: Ocieplenie okna do Adama
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie.

    Dawales kiedys link z jakiegos forum o ociepleniu poddasza.
    Jak masz jeszcze to daj link do ocieplenia okna dachowego.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2014-11-14 22:36:59
    Temat: Re: Ocieplenie okna do Adama
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 14 listopada 2014 22:12:05 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Uszanowanie.
    > Dawales kiedys link z jakiegos forum o ociepleniu poddasza.
    > Jak masz jeszcze to daj link do ocieplenia okna dachowego.

    Hej! Kurde to byl link z materiałow rigipsa, zaraz zobacze czy to jeszcze
    gdzies mam :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2014-11-14 22:38:26
    Od: Adam <a...@g...com>

> [...]
    >
    > Dawales kiedys link z jakiegos forum o ociepleniu poddasza.
    > Jak masz jeszcze to daj link do ocieplenia okna dachowego.

    O masz:

    http://www.rigips.pl/191,a,3-poddasza.htm

    I tutaj konkretnie "Okna połaciowe".
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2014-11-14 22:51:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-14 22:38, Adam pisze:

    > O masz:
    >
    > http://www.rigips.pl/191,a,3-poddasza.htm
    >
    > I tutaj konkretnie "Okna połaciowe".

    Linkowales jeszcze etapy ocieplenia z jakiegos forum. Okno polaciowe
    zdaje sie dokladnie opianowane.
    Mialem to starym kompie, ale niezyje niestety. W sieci jakos nie moge
    znalezc.
    Ale dzieki za i za to.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2014-11-14 23:51:45
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 14 listopada 2014 22:51:19 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > zdaje sie dokladnie opianowane.
    > Mialem to starym kompie, ale niezyje niestety. W sieci jakos nie moge

    Niestety nie kojarze - pewnie to bylo z forum muratora z ktoregos watku.
    Ale tu masz praktycznie idealna instrukcje jak okno poprawnie obrobic :)
    Ja pianowalem te elementy gdzie z welna bylo ciezko dojsc (lub trzeba by ja
    mocno uciskac, co jak wiadomo oslabia jej izolacyjnosc) - wychodzi w praktyce,
    do tego instrukcji nie trzeba :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2014-11-15 18:00:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-14 23:51, Adam pisze:

> [...]
    > mocno uciskac, co jak wiadomo oslabia jej izolacyjnosc) - wychodzi w praktyce,

    No niby tak.
    Zastanawiam sie nad tym elementem wystajacym ponad deskowanie u mnie. U
    Ciebie nad welna. Widze po wiatroizolacji jaka dalem nad welna, ze w
    miejscach gdie oddziela wnetrze od jakichs szczelin jak przy oknach
    dachowych to niemal biala wiatroizolacja bardzo sciemniala. Tam gdzie
    szczelina, tam jest ciemna. Ewidentnie w tych miejscach to wplyw wilgoci
    i to bardziej z zewnatrz jak od wewnatrz. Sadze, ze to samo bedzie
    dzialo sie z welna. Jak tam sie utka sama welne to ta od jesieni do
    wilgotnej wiosny bedzie coraz bardziej wilgotna. A wysuszyc welne to
    wiesz jakie to proste, zwlaszcza podczas wilgotnego lata. No i tak sobie
    mysle, czy wlasnie miedzy ta gorna czescia okna a krokwia np. nie
    wcisnac piany i dopiero za nia od wewnatrz welne. Te okna to jednak
    lipa. Fajnie wygladaja, ale u kogos. :-)

    Pozdro.. TK