  • 1. Data: 2011-02-02 20:43:36
    Temat: Odkurzacz piorący jaki ? cos jak Roboclean tylko tańszy
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Szukam odkurzacza z filtrem wodnym coś jak "Roboclean" tylko tańszy, ma
    działać jak standardowy odkurzacz plus pranie dywanów itp.
    Zależy mi aby były 2 zbiorniki na wodę na tą z detergentem i tą brudną (ma
    nie mieszać brudnej z czystą).
    Może coś polecicie ?

  • 2. Data: 2011-02-02 21:09:32
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 02-02-2011 o 21:43:36 . <n...@m...pl> napisał(a):

    > ma działać jak standardowy odkurzacz plus pranie dywanów itp.
    > Zależy mi aby były 2 zbiorniki na wodę na tą z detergentem i tą brudną
    > (ma nie mieszać brudnej z czystą).
    > Może coś polecicie ?

    Nie wiem co robi wspomniany przez Ciebie odkurzacz, ale powyższe wymagania
    spełnia Zelmer Aquawelt 919

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 3. Data: 2011-02-02 21:10:25
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik . napisał:
> [...]
    > działać jak standardowy odkurzacz plus pranie dywanów itp.
    > Zależy mi aby były 2 zbiorniki na wodę na tą z detergentem i tą brudną

    A pojemność zbiornika na czystą wodę ma znaczenie?

    pzdr
    GS

  • 4. Data: 2011-02-02 21:20:25
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "
    ." <n...@m...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > działać jak standardowy odkurzacz plus pranie dywanów itp.
    > Zależy mi aby były 2 zbiorniki na wodę na tą z detergentem i tą brudną (ma

    Przydała by się skuteczna funkcja mycia podłóg (gresy, fugi itp oraz
    szczotka zbierająca - coś jak trzepanie) na razie wyczytałem że polecane są
    Zelmery i Philipsy ale może
    ktoś jest bliżej w temacie, fajnie by było aby dawało się tym umyć tapicerkę
    i siedzenia w samochodzie.

  • 5. Data: 2011-02-02 21:25:24
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik . napisał:

> [...]
    > są Zelmery i Philipsy ale może
    > ktoś jest bliżej w temacie, fajnie by było aby dawało się tym umyć
    Do powyższych celów 1,5 roku temu kupiłem Thomasa T2
    Ale pooglądaj go osobiście bo potem będzie płacz że za każdym razem myć
    trzeba, że cięzko się nosi po schodach itd.

    pzdr
    GS

  • 6. Data: 2011-02-02 22:50:00
    Od: maniek <m...@g...com>

> [...]
    > Ale pooglądaj go osobiście bo potem będzie płacz że za każdym razem myć
    > trzeba, że cięzko się nosi po schodach itd.

    Ja również polecam Thomasa.Kupiłem najnowszy model przez jakiś
    niemiecki sklep internetowy-wyszło jakieś 300 zł taniej.A z tym myciem
    go to ja nie widzę problemu.

  • 7. Data: 2011-02-02 23:19:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 2 Feb 2011 14:50:00 -0800 (PST), maniek napisał(a):

    > Thomasa T2

    Sporo opinii tutaj:
    http://cokupic.pl/produkt/Thomas-Twin-T2

  • 8. Data: 2011-02-03 08:57:37
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

> [...]
    > są Zelmery i Philipsy ale może
    > ktoś jest bliżej w temacie, fajnie by było aby dawało się tym umyć

    DeLonghi Multivac, DeLonghi Multivac Penta
    Bardzo dobre maszyny. Nie trzepią.
    Nie wiem czy są jeszcze na polskim rynku - kiedyś były.
    Mam od 1995 roku Multivaca Penta i działa jak burza - pierze dywany,
    tapicerki, firanki i myje podłogi. Zelmer wodnik (miałem i sprzedałem) i
    philips (dużo gorsze końcówki robocze i mały pojemnik) nie dorastają tym
    maszynom do piet.
    Taką samą skuteczność mają karchery piorące ale przynajmniej wtedy - w 1995
    kosztowały 3x tyle co DeLonghi
    Były jeszcze w sklepach modele Multivac Penta z wytwornicą pary.

  • 9. Data: 2011-02-03 11:31:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 3 Feb 2011 09:57:37 +0100, Jackare napisał(a):

    > Mam od 1995 roku Multivaca Penta i działa jak burza - pierze dywany,
    > tapicerki, firanki

    A to nie lepiej firanki uprać tradycyjnie?

  • 10. Data: 2011-02-03 21:19:18
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    > A to nie lepiej firanki uprać tradycyjnie?

    Można, ale można także je na bieżąco odświeżać odkurzaczem piorącym. Dzieje
    się to w kilku pociągnięciach ssawką.
    Nie wszystkie firany można, najlepiej sprawdza się na ciężkich zasłonach -
    storach