  • 1. Data: 2011-02-02 08:41:26
    Temat: Dom vs mieszkanie w bloku
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Dom vs mieszkanie w bloku. Gdzie się lepiej mieszka?

    Z dedykacją dla baranów kupujących m2 mieszkania za 5000zł.

    http://wiadomosci.wp.pl/gid,13089944,title,Dziwne-na
    pisy-i-komunikaty,gpage,2,img,13092051,galeria.html
    http://tinyurl.com/66qtxgl

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2011-02-02 09:03:11
    Temat: Re: Dom vs mieszkanie w bloku
    Od: "Jackare" <1...@1...com>

    > Dom vs mieszkanie w bloku. Gdzie się lepiej mieszka?

    Kolega mieszka na parterze bloku socrealistycznego (lata 50-te) - ogrzewanie
    piecowe, CW z indywidualnych junkersów. Na ostatnim pietrze mieszka pijak -
    degenerat. Odcięto mu wszystkie media itp bo Czarodziejka Gorzałka nie
    pozwalała mu za nie płacić. Od ponad roku, gdy odcięto mu wodę facet
    realizuje nową wizję odprowadzania fekaliów z domu: sra do reklamówek i
    wrzuca je do komina. Miły smrodek niesie się po całym bloku. Ponadto
    rzeczony kolega ma pecha mieć wspólny łazienkowy kanał wentylacyjny ze
    wzmiankowanym pijaczkiem. Z jakichś powodów kanał wentylacyjny częściej
    dmucha niż ciagnie. Festiwal zapachów jakie panują w jego łazience jest w
    stanie wywołać torsje u największych twardzieli którzy w niejednej bramie
    wino pili....
    Mieszkanie wynajmowane i niezależnie od formy własności lokalu nikt nie jest
    w stanie z gościem zbyt wiele zrobić, a wielu już od lat próbuje....
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2011-02-02 10:13:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 2 Feb 2011 09:41:26 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

    > Dom vs mieszkanie w bloku. Gdzie się lepiej mieszka?

    W domu. //na początek burzliwego sporu

  • 4. Data: 2011-02-02 11:08:52
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > W domu. //na początek burzliwego sporu

    I to najlepiej jak do najbliższej chałupy jest minimum 5 km w linii prostej.

  • 5. Data: 2011-02-02 11:11:39
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Panslavista napisał:
    > I to najlepiej jak do najbliższej chałupy jest minimum 5 km w linii prostej.

    No pewnie...
    Przynajmniej pierdnąć sobie głośniej można bez przeszkód :-DDD

  • 6. Data: 2011-02-02 11:15:27
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.02.2011 09:41, Jan Werbinski pisze:
    > Dom vs mieszkanie w bloku. Gdzie się lepiej mieszka?

    Tam, gdzie się lepiej mieszka - wszystko zależy od potrzeb, możliwości,
    upodobań, sąsiadów i wielu innych czynników.

    > Z dedykacją dla baranów kupujących m2 mieszkania za 5000zł.

    Won do Zimbabwe - tam za grosze kupisz jakąś szopę i będziesz
    szczęśliwy. I przestaniesz truć tym, co np. mają dobrą robotę w centrum
    miasta, ale nie na tyle dobrą, żeby kupić sobie w okolicy tego centrum dom.

    Ja akurat wybrałem domek, ziemię kupiłem niedrogo, budowa też wielkiego
    majątku nie pochłonęła, ale za to musiałem szukać pracy w nieco gorzej
    płatnej okolicy. Coś za coś.

  • 7. Data: 2011-02-02 11:32:39
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 2 Feb 2011 12:08:52 +0100, Panslavista napisał(a):

    > I to najlepiej jak do najbliższej chałupy jest minimum 5 km w linii prostej.

    Niby tak, ale nie w każdym aspekcie jest to najlepsze :-)

  • 8. Data: 2011-02-02 11:33:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 02 Feb 2011 12:11:39 +0100, robercik-us napisał(a):

    > No pewnie...
    > Przynajmniej pierdnąć sobie głośniej można bez przeszkód :-DDD

    Już tylko to możesz?
    :-)

  • 9. Data: 2011-02-02 11:37:13
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Ikselka napisał:
    > Już tylko to możesz?
    > :-)

    Oj...
    nie tylko :-p

  • 10. Data: 2011-02-02 11:37:53
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > I to najlepiej jak do najbliższej chałupy jest minimum 5 km w linii
    > prostej.

    Troszkę przesadziłeś. W takim przypadku będziesz miał chatę ogołoconą raz w
    tygodniu przez miejscowych.