  • 1. Data: 2011-02-01 11:56:58
    Temat: Chłodziarka-chłodziarka.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Szukam chłodziarki (wys. ok. 2 m, chętnie więcej) jak w temacie, tzn bez
    zamrażalnika/zamrażarki. Marzy mi się dwudrzwiowa, czyli z dzieloną komorą,
    żeby całości nie wietrzyć przy wyjmowaniu danego produktu.

    Czy są takie? Ktoś widział?
    Mój rekonesans w necie wykazuje na chwilę obecną, że takowych chyba nie
    produkują...

  • 2. Data: 2011-02-01 12:11:33
    Temat: Re: Chłodziarka-chłodziarka.
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    >
    > Czy są takie? Ktoś widział?
    > Mój rekonesans w necie wykazuje na chwilę obecną, że takowych chyba nie

    Ależ produkują - szukaj w sklepach gastronomicznych - szafy chłodzialnicze i
    mroźnicze.

  • 3. Data: 2011-02-01 12:31:30
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    >
    > Czy są takie? Ktoś widział?
    > Mój rekonesans w necie wykazuje na chwilę obecną, że takowych chyba nie

    http://www.goga-gastro.pl/category/szafy-chlodnicze-
    mroznicze-chlodnicze

    Można malowane, można inox...

  • 4. Data: 2011-02-01 12:37:06
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Feb 2011 13:31:30 +0100, Panslavista napisał(a):

    > http://www.goga-gastro.pl/category/szafy-chlodnicze-
    mroznicze-chlodnicze

    > Można malowane, można inox...

    Dzięki. Żadna nie jest dzielona. No i te ceny - ciekawe, czy dlatego, że
    jak dla gastronomii (czyli firmy), to można więcej wydusić? Uzasadnienia
    żadnego innego toto ni ma...

  • 5. Data: 2011-02-01 12:56:53
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    >Czy są takie? Ktoś widział?
    >Mój rekonesans w necie wykazuje na chwilę obecną, że takowych chyba nie

    Samych chlodziarek cala masa, ale warunek z dzielona komora
    zabija wszystkie.

  • 6. Data: 2011-02-01 13:39:47
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    mroznicze-chlodnicze

    > Dzięki. Żadna nie jest dzielona. No i te ceny - ciekawe, czy dlatego, że
    > jak dla gastronomii (czyli firmy), to można więcej wydusić? Uzasadnienia
    > żadnego innego toto ni ma...

    Jesteś w mylnym błędzie, są tzw. dwutemperaturowe.

  • 7. Data: 2011-02-01 13:47:09
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

    > Jesteś w mylnym błędzie, są tzw. dwutemperaturowe.

    http://www.e-laboratoria.pl/default.asp?IDGroup=1022
    4

    http://archiwumallegro.pl/rapa_szafa_chlodnicza_dwuk
    omorowa_1_10_st_c-220390307.html

    http://archiwumallegro.pl/search/853766-rapa-szafa-c
    hlodnicza.html

  • 8. Data: 2011-02-01 13:49:51
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    http://www.rapa.lublin.pl/

  • 9. Data: 2011-02-01 22:45:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Feb 2011 14:49:51 +0100, Panslavista napisał(a):

    > "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

    > http://www.rapa.lublin.pl/

    Przypiliło mnie.
    Kupiłam to:
    http://www.neonet.pl/chlodziarka-gorenje-r-60398-hw.
    html?gclid=CKvBztKD6KYCFUYifAodSEDh5w
    Nie dzielona komora, trudno, ale duuużo miejsca w środku, ponad 300 l.

    Dzięki za pomoc :-)

  • 10. Data: 2011-02-02 12:40:24
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Mam takiego Siemensa.