  • 11. Data: 2011-02-02 12:48:49
    Temat: Re: Chłodziarka-chłodziarka.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 2 Feb 2011 13:40:24 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Mam takiego Siemensa.
    >

    > -----

    Dawaj model! Nosz po fakcie, ale musze wiedzieć.
    :-)

  • 12. Data: 2011-02-02 12:56:52
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    Dałem Ci linka do dwukomorowych chłodziarek i chłodziarko - zamrażarek.
    Niektóre mają nawet dwa agregaty...

  • 13. Data: 2011-02-02 13:13:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 2 Feb 2011 13:56:52 +0100, Panslavista napisał(a):

    > Dałem Ci linka do dwukomorowych chłodziarek

    Tylko chłodziarka mnie interesowała.

    > i chłodziarko - zamrażarek.
    > Niektóre mają nawet dwa agregaty...

    Juszpoptokach :-)
    Ale dzięki!

  • 14. Data: 2011-02-02 13:25:05
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Tylko chłodziarka mnie interesowała.

    > Juszpoptokach :-)
    > Ale dzięki!

    A co za problem u producenta wymiana termostatu w części zamrażarkowej na
    chłodziarkowy? No i pojemność 2 x 600 litrów...

  • 15. Data: 2011-02-02 13:35:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 2 Feb 2011 14:25:05 +0100, Panslavista napisał(a):

    > A co za problem u producenta wymiana termostatu w części zamrażarkowej na
    > chłodziarkowy?

    Transport ze sklepu i potem do mnie. Nie chce mnie się. Kupię drugą
    chłodziarkę, będą 2 komory osobno ;-)

  • 16. Data: 2011-02-02 15:25:16
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-02-01 12:56, Ikselka pisze:
    > Szukam chłodziarki (wys. ok. 2 m, chętnie więcej) jak w temacie, tzn bez
    > zamrażalnika/zamrażarki. Marzy mi się dwudrzwiowa, czyli z dzieloną komorą,
    > żeby całości nie wietrzyć przy wyjmowaniu danego produktu.
    >
    > Czy są takie? Ktoś widział?
    > Mój rekonesans w necie wykazuje na chwilę obecną, że takowych chyba nie
    > produkują...

    Z dzieloną komorą to byłoby trochę bez sensu, bo jedna komora musiałaby
    być bardzo wąska, żeby cała chłodziarka mogła mieć wymiary sensowne dla
    domowego użytku.
    Lodówki dwustronne mają zazwyczaj z jednej strony zamrażarkę, a z
    drugiej chłodziarkę i wtedy obie strony są wąskie i niewygodne - to
    pewnie wiedzą użytkownicy takich lodówek.
    I dlatego ja specjalnie szukałam takiej lodówki dwudrzwiowej, która
    miałaby komorę jedną niepodzieloną. I znalazłam, nawet czterodrzwiową,
    electroluxa. No, ale ona ma na dole zamrażarkę, więc nie spełnia Twojego
    warunku. Zresztą nie wiem, czy jeszcze jest gdziekolwiek dostępna.

    Ewa

  • 17. Data: 2011-02-02 15:46:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 02 Feb 2011 16:25:16 +0100, medea napisał(a):

    > Z dzieloną komorą to byłoby trochę bez sensu, bo jedna komora musiałaby
    > być bardzo wąska, żeby cała chłodziarka mogła mieć wymiary sensowne dla
    > domowego użytku.

    No ale mi chodziło o podział poziomo na dwie komory jedna nad drugą :-)

    > Lodówki dwustronne mają zazwyczaj z jednej strony zamrażarkę, a z
    > drugiej chłodziarkę i wtedy obie strony są wąskie i niewygodne - to
    > pewnie wiedzą użytkownicy takich lodówek.

    Nigdy nie miałam jakoś ochoty na toto. Widzę, że słusznie.

    > I dlatego ja specjalnie szukałam takiej lodówki dwudrzwiowej, która
    > miałaby komorę jedną niepodzieloną.

    Chodziło mi przede wszystkim o jak największą chłodziarkę, dlatego bez
    zamrażarki ani zamrażalnika, no bo zamrażarkę mam wielką w piwnicy. No i
    mam już taką chłodziarkę, własnie przywieźli przed godziną. 380 l
    pojemnosci netto. No, nie dzieloną, ale to w końcu pryszcz przy założeniu
    głownym - tj żeby mi się WSZYSTKO mieściło: gary z zupą na drugi dzień,
    garnek z bigosem, półmiski do podania na stół w razie gości, jakiś tort pod
    kloszem itp... no i te wszystkie bieżące duperele :-)

    > I znalazłam, nawet czterodrzwiową,
    > electroluxa. No, ale ona ma na dole zamrażarkę, więc nie spełnia Twojego
    > warunku. Zresztą nie wiem, czy jeszcze jest gdziekolwiek dostępna.

    A ciekawa jestem, możesz podać model?

  • 18. Data: 2011-02-02 16:28:34
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-02-02 16:46, Ikselka pisze:

    > No ale mi chodziło o podział poziomo na dwie komory jedna nad drugą :-)

    Aaa! No to nie zrozumiałam. Ja też właśnie takiej szukałam, ale z
    zamrażarką, bo nie mam osobno.

> [...]
    > garnek z bigosem, półmiski do podania na stół w razie gości, jakiś tort pod
    > kloszem itp... no i te wszystkie bieżące duperele :-)

    Miałam takie same priorytety - żeby mi się wszystko mieściło łącznie z
    półmiskami i garami, jeśli trzeba. I z całym tortem. ;)

    > A ciekawa jestem, możesz podać model?

    Taką:

    http://www.megamedia.pl/chlodziarko-zamrazarka-elect
    rolux-ero-4521.php

    Ewa

  • 19. Data: 2011-02-02 16:30:04
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-02-02 16:46, Ikselka pisze:
    > mam już taką chłodziarkę, własnie przywieźli przed godziną. 380 l

    To chłodziarka sklepowa? ;) Strasznie wielka jak na samą chłodziarkę.

    Ewa

  • 20. Data: 2011-02-02 16:53:38
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 02 Feb 2011 17:28:34 +0100, medea napisał(a):

    > Miałam takie same priorytety - żeby mi się wszystko mieściło łącznie z
    > półmiskami i garami, jeśli trzeba. I z całym tortem. ;)

> [...]

    Super! Istna szafa. No no... Póki co jestem już po zakupie. Moja ma większą
    pojemność, no i cena niższa kilkakrotnie, To przemawia do mnie bardziej,
    niż ten podział drzwi...