  • 61. Data: 2011-02-08 10:50:10
    Temat: Re: Chłodziarka-chłodziarka.
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    news:1vyfaoeqlyjsh$.hnckraasu25f$.dlg@40tude.net...

    > Moja nie ma.

    Duże mogą mieć na górze, pod spodem lub od tyłu.

  • 62. Data: 2011-02-08 12:19:43
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Duże mogą mieć na górze, pod spodem lub od tyłu.

    Ani duże, ani średnie, ani z boków, ani na górze. U mnie w lodówkach od tyłu
    są zamocowane gładkie metalowe ściany, kończące się jakieś 30-40 cm nad
    podłogą i tylko tam na dole jest otwór i bezpośredni dostęp do środka.
    Zasada dostępu powietrza i niewielkiego odsunięcia od ścian, zwłaszcza
    tylnej, jest normą znaną chyba każdemu.

    JBP

  • 63. Data: 2011-02-08 12:25:17
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    Użytkownik "jagr" <j...@W...fm> napisał w wiadomości

    > Właśnie jestem przeciwnikiem otwierania drzwi w ten sposób.
    > Każde wyjęcie czegokolwiek zmusza do otwarcia drzwi
    > co najmniej 90°, bo inaczej nie ma dostępu.
    > Przy "naturalniejszym" kierunku otwierania
    > wystarczy lekko uchylić, żeby wziąć np. masło.

    Racja. Dlatego u mnie drzwi lodówki stojącej w kącie nie zostały przełożone
    i jakoś się domownicy przyzwyczaili. Tym bardziej, że niewygoda pojawia się
    tylko w chwilach wyjmowania i wkładania półek, czyli nie codziennie.
    JBP

  • 64. Data: 2011-02-08 13:41:43
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Zasada dostępu powietrza i niewielkiego odsunięcia od ścian, zwłaszcza
    > tylnej, jest normą znaną chyba każdemu.

    W mojej starej lodówce były założone fabrycznie plastikowe dystanse,
    które nie pozwalały zbyt blisko tyłem podjechać lodówką do ściany.