  • 1. Data: 2011-01-29 10:29:49
    Temat: Nowe rozliczenia zuzycia gazu [Szczecin]
    Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl>

    Witam, podobno w Szczecinie wprowadzono nowy system rozliczania zuzycia
    gazu, poprzez prognozowanie. Inkasenci juz nie beda chodzic. Czy ktos moglby
    potwierdzic badz zaprzeczyc?

  • 2. Data: 2011-01-29 20:30:02
    Temat: Re: Nowe rozliczenia zuzycia gazu [Szczecin]
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 29-01-2011 11:29, Waldemar Maria Pawlak pisze:
    > Witam, podobno w Szczecinie wprowadzono nowy system rozliczania zuzycia
    > gazu, poprzez prognozowanie. Inkasenci juz nie beda chodzic. Czy ktos
    > moglby potwierdzic badz zaprzeczyc?
    Jak na razie u mnie na początku stycznia był inkasent i spisał stan
    licznika, ale faktury do dziś nie doniósł...

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 3. Data: 2011-01-31 10:21:53
    Od: sofamebels <x...@x...xx>

    Sat, 29 Jan 2011 10:29:49 +0000 (UTC), na pl.rec.dom, Waldemar Maria Pawlak
    napisał(a):

    > Witam, podobno w Szczecinie wprowadzono nowy system rozliczania zuzycia
    > gazu, poprzez prognozowanie. Inkasenci juz nie beda chodzic. Czy ktos moglby
    > potwierdzic badz zaprzeczyc?

    We Wroclawiu to dziala juz od dobrych paru lat. Inkasent przychodzi raz na
    4 miesiace, spisuje stan licznika, a potem gazownia wysyla poczta 2
    faktury, jedna za 2 miesiace i druga prognozowana za 2 miesiace nastepne

  • 4. Data: 2011-01-31 10:38:24
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    Użytkownik "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    ..
    > Witam, podobno w Szczecinie wprowadzono nowy system rozliczania zuzycia
    > gazu, poprzez prognozowanie. Inkasenci juz nie beda chodzic. Czy ktos
    > moglby potwierdzic badz zaprzeczyc?

    Co 2 miesiące inkasent. Taryfa W3 (grzanie c.o.).
    Same kuchenki mają inaczej.