  • 1. Data: 2011-02-02 09:05:58
    Temat: Okna
    Od: Romullus <r...@o...pl>

    Witam,

    czy do zabudowanych juz okien ( z rok temu ) mozna dolozyc mikrowentylacje
    ?? Chyba sa za szczelne i pojawila sie wilgoc.

  • 2. Data: 2011-02-02 09:52:08
    Temat: Re: Okna
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Romullus <r...@o...pl> napisał(a):

    >Witam,
    >
    >czy do zabudowanych juz okien ( z rok temu ) mozna dolozyc mikrowentylacje
    >?? Chyba sa za szczelne i pojawila sie wilgoc.

    Tak, montuje sie nawiewniki np. cisnieniowe.

  • 3. Data: 2011-02-02 12:49:01
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-02-02 10:05, Romullus pisze:
    > Witam,
    >
    > czy do zabudowanych juz okien ( z rok temu ) mozna dolozyc mikrowentylacje
    > ?? Chyba sa za szczelne i pojawila sie wilgoc.

    Ja zamowilem wlasnie nawiewniki hogrosterowalne. Koszt z montazem to 200zl.

  • 4. Data: 2011-02-02 22:40:56
    Od: maniek <m...@g...com>

    On 2 Lut, 13:49, Robson <r...@...pl> wrote:

    > Ja zamowilem wlasnie nawiewniki hogrosterowalne. Koszt z montazem to 200zl.

    Napisz jak Ci je zamontują, czy zdają egzamin.Jakiej firmy zamówiłeś?
    Ja u siebie muszę chyba coś takiego zamontować

  • 5. Data: 2011-02-06 17:49:36
    Od: "t" <p...@w...pl>

    Zapewne nawiewniki firmy Aereco ?