  • 1. Data: 2011-07-20 09:03:53
    Temat: Odp: Re: Jaka dachowka - jakosc / cena
    Od: shaman <g...@m...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2011, 09:59:27 UTC+2 użytkownik janusz_kk1 napisał:

    > Ja ci polecę brassa lumino betonową.
    [...]
    > Pokrycie lumino dodatkowo chroni
    > przed mchami, co prawda kiedyś i ona też
    > zarośnie ale znacznie później.

    Albo jeszcze nowsza powłoka Cisar. Nie jest to oczywiście glazurowana ceramika, ale
    dachówki naprawdę nabierają gładkości.

    A tak poza tym są większe mankamenty niż trochę meszku na dachu po północnej stronie.
    Gorsze jest np. wianie z gniazdek. Mech przy tym to pikuś.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2011-07-20 14:03:24
    Temat: Re: Jaka dachowka - jakosc / cena
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    W dniu 2011-07-20 11:03, shaman pisze:
    > np. wianie z gniazdek

    Co to dokładniej znaczy i jak tego uniknąć ?