  • 1. Data: 2011-07-07 11:32:57
    Temat: Odp: Re: ile czego da przy ogrzewaniu podłogowym na piętrze?
    Od: shaman <g...@m...pl>

    Tak myślałem - trzeba liczyć 7cm. Więc albo będzie mi musiało wystarczyć 3cm styro
    albo trzeba wymyślić jak najłatwiejszy sposób podniesienia nadproży o parę cm.
    Nadproża gotowe Wienerbergera. Myślę, że da się je po prostu wyciąć. Ścianki działowe
    z porothermu 12,5cm.

    Praktykował ktoś takie operacje i może coś doradzić?

    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2011-07-07 11:42:16
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "shaman" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
    g2000goo.googlegroups.com...
> [...]
    >prostu wyciąć. Ścianki działowe z porothermu 12,5cm.

    >Praktykował ktoś takie operacje i może coś doradzić?

    Tak sobie mysle że 3 cm styro na pietrze wystarczą. Dasz ew. gęściej rurki
    uwzględniając wieksze straty w dół. to w sumie nie straty bo parter
    dogrzeje.
    Ew pomyśl nad wylewką anhydrytowa tam można zmniejszyc jeszcze grubość
    teoretycznie nawet do 3,5cm. Koszt(robocizna+materiał) to ok 30-35 zł za m2

    Krzysiek

  • 3. Data: 2011-07-07 20:23:44
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 07-07-2011 o 13:32:57 shaman <g...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > po prostu wyciąć. Ścianki działowe z porothermu 12,5cm.
    >
    > Praktykował ktoś takie operacje i może coś doradzić?
    To w końcu ile ci brakuje? 3cm, 5cm?
    Jak nawet 5 to nie ruszaj nadproży, przez okno nie wylecisz.

    --
    Pozdr
    JanuszK