  • Data: 2019-04-17 18:19:16
    Temat: Odp: zgryz, wylewka 4cm z miksokreta czy betoniarki?
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    marios wrote:

    > a ile to kosztuje?
    > W Lublinie nie wiem czy wylewają, ze 3 lata temu się interesowałem
    > i w jakiejś dużej betoniarni powiedział mi facet "że się zastanawia
    > czy to wprowadzić u siebie" , także ..

    Wylewka cementowa czy anhydrytowa. Która lepsza na ogrzewanie podłogowe?
    Wylewka anhydrytowa powoli zastępuje odchodzącą do lamusa wylewkę cementową.
    Jakie są wady i zalety obydwu rozwiązań? Która wylewka będzie lepsza na
    ogrzewanie podłogowe?
    https://muratordom.pl/wnetrza/prace-wykonczeniowe/wy
    lewka-na-ogrzewanie-podlogowe-cementowa-czy-anhydryt
    owa-aa-qx81-tzX8-eYxD.html

    --
    Pozdr.
    T.