  • Data: 2019-04-18 20:48:42
    Temat: Re: zgryz, wylewka 4cm z miksokreta czy betoniarki?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 18 kwietnia 2019 19:25:36 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > No to czemu fachowcy tak się tego boją, że im styro wypłynie? Obawy
    > zasłyszane od fachowców, nie moje.

    Pewnie od tych samych fachowcóf co to podłogówki likwidowali i grzejniki w zamian
    wieszali
    Zadzwoń do jakiejkolwiek ekipy która zajmuję się robieniem tego typu wylewek i
    pogadaj jak masz wątpliwości. To nie jest kosmiczna technologa
    nie słuchaj spiskowych teorii fachofcóf pokroju SpiskowegoMocnego Boba Budowniczego