  • 1. Data: 2010-12-15 15:14:19
    Temat: Odśnieżanie :-)
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Wy już po? - bo ja w kółko, w trakcie i wciąż. Jak nie liście, to śnieg - i
    kondycja nie spada ;-)
    http://mazam.fotosik.pl/albumy/805108.html

    PS. Czy jest tu ktoś, kogo/komu nie zasypało?

  • 2. Data: 2010-12-15 17:17:12
    Temat: Re: Odśnieżanie :-)
    Od: "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Ikselka" napisała:
    > PS. Czy jest tu ktoś, kogo/komu nie zasypało?

    Tym razem raczej nie ma takiej osoby, a właściwie ogrodu ;-(
    Oglądając Twoje zdjęcia stwierdzam, że u mnie jest ok. 2 razy więcej śniegu.
    Ponadto pięknie wygląda na gałęziach, bo nie strącił go wiatr.
    Może uda się zdobić ładne zdjęcia przy słonecznej pogodzie w weekend, to
    pokażę po przyjeździe.
    Niestety, męczarnia przy odśnieżaniu, a jak odśnieżanie rozgrzewa.... to ho
    ho!

    --
    Jerzy Wierzchnicki

  • 3. Data: 2010-12-15 18:08:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 18:17:12 +0100, Jerzy Wierzchnicki napisał(a):

    > Tym razem raczej nie ma takiej osoby, a właściwie ogrodu ;-(
    > Oglądając Twoje zdjęcia stwierdzam, że u mnie jest ok. 2 razy więcej śniegu.

    U mnie już po kolejnym odśnieżaniu - na drodze już nie tak dużo śniegu, jak
    było na poczatku, kiedy zaspę nam nawiało.

    > Ponadto pięknie wygląda na gałęziach, bo nie strącił go wiatr.
    > Może uda się zdobić ładne zdjęcia przy słonecznej pogodzie w weekend, to
    > pokażę po przyjeździe.

    Rób, rób - zima wszędzie jest piękna. I pokaż :-)

    > Niestety, męczarnia przy odśnieżaniu, a jak odśnieżanie rozgrzewa.... to ho
    > ho!

    Ho ho! Uwielbiam odśnieżać. Ciekawe, kiedy przestanę - uwielbiać i
    odśnieżać ;-)

  • 4. Data: 2010-12-15 19:34:21
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Wy już po? - bo ja w kółko, w trakcie i wciąż. Jak nie liście, to śnieg -
    > kondycja nie spada ;-)
    > http://mazam.fotosik.pl/albumy/805108.html
    >
    > PS. Czy jest tu ktoś, kogo/komu nie zasypało?

    Nadążam z odśnieżaniem i kondycja mi rośnie.
    :-))
    Pozdrawiam szuflująco
    skryba

  • 5. Data: 2010-12-15 19:40:32
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Wy już po? - bo ja w kółko, w trakcie i wciąż. Jak nie liście, to śnieg -
    > kondycja nie spada ;-)
    > http://mazam.fotosik.pl/albumy/805108.html
    >
    > PS. Czy jest tu ktoś, kogo/komu nie zasypało?

    Z tymi drutami na brzozami mogą na jesień być kłopoty.

    Pozdrawiam przewidująco
    skryba

  • 6. Data: 2010-12-15 19:46:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 20:40:32 +0100, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Z tymi drutami na brzozami mogą na jesień być kłopoty.

    Druty prowadzą od słupa sporo na prawo od brzóz do przyłącza na domu wysoko
    nad oknem - tylko widoki się nakładają :-)

  • 7. Data: 2010-12-15 19:51:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 20:34:21 +0100, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Nadążam z odśnieżaniem i kondycja mi rośnie.
    > :-))
    > Pozdrawiam szuflująco
    > skryba

    Plastikowe szufle z Castoramy już wykończyłam, odpadły w przedbiegach, gnie
    się toto, nie ma mowy o kopaniu w nieco bardziej ubitym śniegu - najlepsza
    jest metalowa, porządna łopato-szufla. No i kondycja przy takiej o wiele
    lepsza! :-)

  • 8. Data: 2010-12-16 07:13:16
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    mnie by się tak nie chciało. mechanizacja!
    nie wiem ile tej drogi masz do odsniezania ale za jakies 2-3kpln mozna kupic
    odsniezarke spalinową i całkowicie bezstresowo sobie odsniezyc wszystko.
    sam się do takiej przymierzam chociaz mam o wiele mninej do odsniezania -
    tyle ze kwestie finansowe blokuja

  • 9. Data: 2010-12-16 09:25:28
    Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

    > Wy już po? - bo ja w kółko, w trakcie i wciąż. Jak nie liście, to śnieg -
    > kondycja nie spada ;-)
    > http://mazam.fotosik.pl/albumy/805108.html
    >
    > PS. Czy jest tu ktoś, kogo/komu nie zasypało?

    UUU, i odśnieżasz całą drogę od domu do bramy łopatką?
    Spory kawałek.

    Mam ze 2 razy mniejszy, i powiem Ci szczerze, w zupełności mi wystarczy,
    żeby się zdrowo zasapać.

    MK

    PS. Ale też to bardzo lubię.
    Taniec z szuflą...
    Nam kobietkom jednak niewiele do szczęścia potrzeba (śnieg i łopatka)

  • 10. Data: 2010-12-16 09:26:25
    Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:iece6d$b7k$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> [...]
    > wszystko.
    > sam się do takiej przymierzam chociaz mam o wiele mninej do odsniezania -

    Nie tylko finansowe
    Kupisz urządzenie i kolejną okazję do ponapinania mięśni na świeżym
    powietrzu szlag trafia.

    MK