  • 11. Data: 2010-12-16 10:34:47
    Temat: Re: Odśnieżanie :-)
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
    news:ieclub$aeo$1@news.onet.pl...

    > UUU, i odśnieżasz całą drogę od domu do bramy łopatką?
    > Spory kawałek.
    >
    > Mam ze 2 razy mniejszy, i powiem Ci szczerze, w zupełności mi wystarczy,
    > żeby się zdrowo zasapać.
    >
    > MK
    >
    > PS. Ale też to bardzo lubię.
    > Taniec z szuflą...
    > Nam kobietkom jednak niewiele do szczęścia potrzeba (śnieg i łopatka)

    Nie tylko - wielokrotnie seks w zaspie... Wtedy zachwycała się - teraz robi
    wymówki, czas na młodszy model.

  • 12. Data: 2010-12-16 16:23:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Dec 2010 10:25:28 +0100, Vilar napisał(a):

    > UUU, i odśnieżasz całą drogę od domu do bramy łopatką?
    > Spory kawałek.

    Przecież to tylko 200 metrów :-P

    Nie odśnieżam sama. Większość odśnieża MŚK. Ja dzielnie towarzyszę, a
    podczas kilku znacznie bardziej śnieżnych zim niż ta, byłam pochwalona za
    równe dotrzymywanie kroku "staremu odśnieżaczowi", a nawet porównana z
    małym traktorkiem ;-)

    > Mam ze 2 razy mniejszy, i powiem Ci szczerze, w zupełności mi wystarczy,
    > żeby się zdrowo zasapać.

    Nikt nam nie każe odśnieżyć wszystkiego w jeden dzień. Jedzie się do miasta
    zimą ze 2 razy w tygodniu, między wyjazdami się odśnieża, a jeśli nawet
    nie, to sąsiedzi (mają dom przy samej szosie, więc odśnieżania mniej)
    zakupy zrobią, przez płot podadzą albo samemu się można do nich na spacer
    przejść po nie. Tyle że to drugie kończy się zawsze bardzo późnym powrotem
    ;-PPP

    > MK
    >
    > PS. Ale też to bardzo lubię.
    > Taniec z szuflą...
    > Nam kobietkom jednak niewiele do szczęścia potrzeba (śnieg i łopatka)

    Mnie to nawet szkoda tej drogi zaśnieżonej - taka zasypana po kolana to
    sama poezja. No, ale trzeba jednak się ruszyć samochodem tu i tam. Zresztą
    nie każdego roku az tak jest zasypana - cały zeszły rok była niemal goła,
    odśnieżaliśmy tylko raz.

  • 13. Data: 2010-12-16 16:26:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Dec 2010 10:26:25 +0100, Vilar napisał(a):

    > Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:iece6d$b7k$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    >
    > Nie tylko finansowe
    > Kupisz urządzenie i kolejną okazję do ponapinania mięśni na świeżym
    > powietrzu szlag trafia.

    Otóż to. Poza tym do wszystkiego tak te spaliny??? Wystarczy juz
    kosiarka-śmierdziuch, której nie cierpimy, no ale jest, przydaje się -
    kiedy MŚK nie ma czasu, to ja mogę sama skosić tu i ówdzie co
    najpilniejsze. MŚK, kiedy tylko się da, to bierze kosę i macha nią z
    lubością.

  • 14. Data: 2010-12-16 16:26:38
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Dec 2010 11:34:47 +0100, Panslavista napisał(a):

    > "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

    > Nie tylko - wielokrotnie seks w zaspie... Wtedy zachwycała się - teraz robi
    > wymówki, czas na młodszy model.

    Ja nie robię :-)

  • 15. Data: 2010-12-16 17:52:35
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Ja nie robię :-)

    Ten Misiek Świetny Komik rozgląda się za nowym towarem.
    Pietrek mu na imię czy Pawlik?

  • 16. Data: 2010-12-16 18:18:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Dec 2010 18:52:35 +0100, Panslavista napisał(a):

    > Ten Misiek Świetny Komik rozgląda się za nowym towarem.
    > Pietrek mu na imię czy Pawlik?

    Mój? - nie rozgląda się, wpatrzony we mnie jak w obraz :-)

  • 17. Data: 2010-12-16 18:50:57
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Mój? - nie rozgląda się, wpatrzony we mnie jak w obraz :-)

    Musi krótkowidz. Zabierasz mu bryle?

  • 18. Data: 2010-12-16 19:41:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Dec 2010 19:50:57 +0100, Panslavista napisał(a):

    > Musi krótkowidz. Zabierasz mu bryle?

    Kupiłam - dwie pary. Dalekowidz.

  • 19. Data: 2010-12-16 19:58:52
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Kupiłam - dwie pary. Dalekowidz.
    To nie wiesz czy podgląda, czy też patrzy na horyzont.

  • 20. Data: 2010-12-16 23:03:00
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2010-12-16 17:23, Ikselka pisze:

> [...]
    > nie każdego roku az tak jest zasypana - cały zeszły rok była niemal goła,
    :)
    Marnujesz więc swój talent siedząc całymi dniami w sieci
    pisząc dużo i najczęściej bzdury na grupach
    :)
    Wynajmuj się dziewczyno do kopania rowów
    a będzie z Ciebie wreszcie pożytek
    :P
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal