  • 1. Data: 2010-12-09 15:41:37
    Temat: [reklama} Mamrot z Wilkowyj
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. Poniewaz wszedłem dzisiaj w posiadanie dwóch flaszek, chciałbym
    zareklamowac fermentowany napój winopodobny owocowy aromatyzowany znany z
    serialu "Ranczo"
    A oto skład napoju, który niewątpliwie usatysfakcjonyje wszystkich
    zwolenników żywności ekologicznej: aspartam, acesulfam K, sacharynian sodu,
    aromat, karmel, azorubina, kwas cytrynowy, pirosiarczyn sodu, sorbinian
    potasu.
    Zawiera siarczyny, zawiera źródło fenyloalaniny i substancje słodzące.
    Za powyższe składniki ręczy producent Mamrota. :-)
    Pozdrawiam kipersko Ja...cki
    PS Sadzę, że żadna bakteria chorobotwórcza czy wirus nie mają szans przy
    regularnym zażywaniu Mamrota.

  • 2. Data: 2010-12-09 15:55:12
    Temat: Re: [reklama} Mamrot z Wilkowyj
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Dirko" szoruje po rowie mariańskim:

    > Hejka. Poniewaz wszedłem dzisiaj w posiadanie dwóch flaszek, chciałbym
    > zareklamowac fermentowany napój winopodobny owocowy aromatyzowany znany z
    > serialu "Ranczo"

    Dirko, trzymamy za Ciebie kciuki. Myślimy, że jeszcze się podniesiesz
    :-((((((

    Zdroofka Johnny

    www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszana i podejrzanej świeżości konina

  • 3. Data: 2010-12-09 16:05:49
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Dirko" szoruje po rowie mariańskim:

    > Dirko, trzymamy za Ciebie kciuki. Myślimy, że jeszcze się podniesiesz
    > :-(((((( Zdroofka Johnny

    Po dwie następne flaszki tego "eliksiru"???
    Johnny miej litość nad starym skrybą. Chcesz być winnym roztrzaskania moich
    okularów? Przecież po Twoim zdaniu spadły mi z nosa na podłogę.
    :-))

    Pozdrawiam ubawiony
    skryba

  • 4. Data: 2010-12-09 18:52:45
    Od: "miroslaw zaniewski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dirko <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Pozdrawiam kipersko Ja...cki
    > PS Sadzę, że żadna bakteria chorobotwórcza czy wirus nie mają szans przy

    Podejrzewam,że receptura jest nie pełna lub fałszywa.Nie ma w niej alkoholu.
    Nie może to być napój fermentowany,bo aspartan nie fermentuje,karmel może
    bulgotać,ale napewno za mało.Sądzę,że może być stosowane skutecznie zamiast
    szczepionki przeciw grypie,również jako środek do opryskiwania mszycy.
    Pozdrawiam.Łakomie.mirzan

  • 5. Data: 2010-12-10 19:20:13
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "miroslaw zaniewski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:idr8ht$doq$1@inews.gazeta.pl...

    > Podejrzewam,że receptura jest nie pełna lub fałszywa.Nie ma w niej
    > alkoholu.

    Hejka. W składzie alkohol co prawda nie figuruje ale na dole etykiety
    napisano, że Mamrot zawiera go 10%. :-)
    Pozdrawiam uzupełniająco Ja...cki

  • 6. Data: 2010-12-11 08:38:56
    Od: "mirzan" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dirko <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > wiadomości news:idr8ht$doq$1@inews.gazeta.pl...

    > Hejka. W składzie alkohol co prawda nie figuruje ale na dole etykiety

    Abstynencki jakiś ten Mamrot.Teraz piwa mają po 9KM.Pora odpowiednia na
    wynajdywanie wynalazków, z czego by można...
    Racjonalizatorskie pozdowienia.mirzan