  • 1. Data: 2010-11-26 00:31:23
    Temat: Ogród zimowy
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Z czego tanio zrobić ściany ogrodu zimowego? Dach i konstrukcję nośną mam
    już opracowane, ale ściany mają być przezroczyste tak aby nie psuć widoku.
    Nie zależy mi na izolacji termicznej.

    Np płyty z poliwęglanu odpadają z powodu niskiej przezroczystości. Jest coś
    lepszego i tańszego od zwykłej szyby wklejonej na silikon?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-11-26 05:46:47
    Temat: Re: Ogród zimowy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Werbinski wrote:
> [...]
    >
    > Np płyty z poliwęglanu odpadają z powodu niskiej przezroczystości.
    > Jest coś lepszego i tańszego od zwykłej szyby wklejonej na silikon?

    Obawiam sie że jak ma być przejżyste to tylko szkło...

    wszelkie tworzywa zaczną z czasem matowieć od UV i od mycia.

  • 3. Data: 2010-11-27 15:34:53
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Podłącze się do tematu - podzielcie siędoświadczeniami, jak wyglądają wasze
    oranżerie i do czego ich używacie?

    MS

  • 4. Data: 2010-11-27 15:56:14
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-27 16:34, Maciej S. pisze:

    > Podłącze się do tematu - podzielcie
    > siędoświadczeniami, jak wyglądają wasze
    > oranżerie i do czego ich używacie?

    http://w243.wrzuta.pl/obraz/3JUkjDDvZEx/japierdole

    JK

  • 5. Data: 2010-11-27 20:57:26
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    ale z ciebie debil :/ Ale co ja tam ci bede mowił -pewnie o tym wiesz...

    b.

  • 6. Data: 2010-11-27 21:37:10
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-27 21:57, Budyń pisze:
    > Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl>
    > napisał w wiadomości
    >

    > ale z ciebie debil :/ Ale co ja tam ci bede
    > mowił -pewnie o tym wiesz...
    >

    > b.

    Gadający budyń? O_O

    --