  • 1. Data: 2010-11-26 11:20:23
    Temat: Chemia domowa - jak dlugo
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Jak długo można trzmać, i jak długo mogą być przydatne do użytku płyny
    chemiczne używane w domu, w gospodarstwie domowym?

    Mam większą ilość, szczelnie oryginalnie zamknięte pojemniki. Nie mam
    zamiaru tym handlowac, za rady "sprzedaj" - dziękuję.
    Chemia to: mydło w płynie, płyn do myia naczyń, domestos do wc

    Jak długo powyższe można będzie używać bez obaw o zdrowie, zatrucie,
    poparzenia alergie, utratę właściwości chemii, inne?
    Co może stać się z mydłem, płynem do naczyń, domestosem z upływem lat?

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
    Proszę o wsparcie

    Żadam ochrony BOR!

  • 2. Data: 2010-11-28 10:29:26
    Temat: Re: Chemia domowa - jak dlugo
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "Czesuaw P." <c...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >poparzenia alergie, utratę właściwości chemii, inne?
    >Co może stać się z mydłem, płynem do naczyń, domestosem z upływem lat?

    ja bym sie nie przejmowal terminem jesli mowimu o chemii, ktora idzie do kibla
    a nie do zoladka
    zasada jest prosta - czysci i nie odbarwia, to uzywamy
    nie ma co kombinowac

  • 3. Data: 2010-12-03 18:32:47
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Podczas letnich porządków w garażu znalazlem szampon samochodowy Viola rok
    produkcji 1980.
    Na dnie osadził się mętny osad, ale poza tym szampon ma normalny zapach,
    pieni się i zmywa brud. Czego chcieć więcej?
    Jacek