    From: Pan Łoś <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Ogrzewanie poza sezonem grzewczym
    Date: Sun, 10 May 2009 18:24:38 +0200

    Centralne ogrzewanie wyłączone, kaloryfery zimne, a pranie w łazience
    śmierdzi wilgocią...

    Czy macie jakieś sprawdzone sposoby ogrzewania łazienki bez montowania
    dodatkowego kaloryfera na stałe? Nie interesują mnie również żadne tzw.
    "ręcznikowce" na C.O. i prąd, gdyż nie mogę robić żadnych przeróbek w
    mieszkaniu.

    Zatem... czy spotkał się ktoś z dobrym i bezpiecznym grzejnikiem
    elektrycznym, który np. można byłoby przymocować do zwykłego zimnego
    kaloryfera? Szczytem moich marzeń byłby w ogóle jakaś cienka płytka
    grzewcza, którą mógłbym zamontować pod górną kratownicą standardowego
    Radsona C.O., jaki posiadam w łazience, tak aby tylko wystawał przewód do
    gniazdka.

    Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc bądź podsunięcie pomysłów...

    Pozdrawiam,
    Pan Łoś.