    Date: Mon, 6 Feb 2012 21:41:32 +0100
    From: Rick <r...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Ogrzewanie ścienne

    Witam,
    W łazience (10m2) zmieniła się koncepcja rozmieszczenia elementów, tj. wanna trafia w
    inne miejsce. W pierwotnym miejscu, pod wanną, nie było rozłożonej podłogówki. Teraz
    wanna zasłoni czynną część (z ogrzewaniem, ok. 1,5 m2). Obawiam się, że może
    zabraknąć mocy. Mam możliwość dołożenia pex'a na jednej ze ścian. Jest tam tynk
    gipsowy, zatarty na ostro. Tak sobie wymyśliłem, że rozłożę/rozwieszę rurę na
    powierzchni 2x2, mocowane do ściany np. za pomocą takich plastikowych uchwytów w
    kształcie haka. Na to musiałbym dać jakiś tynk. I tu pytanie, czy cementowo-wapienny
    będzie się trzymał tego gipsowego? Jeżeli nie, to czy gipsowy będzie lepszym
    rozwiązaniem?
    Pozdrawiam.

    Rick