    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>
    Subject: Okna- jakich profili unikać
    Date: 16 Apr 2021 08:21:25 GMT

    Dzień dobry Szanownym Grupowiczom,

    Przyszedł czas na wymianę okien w domu, bo już swoje lata
    mają i szczelność jest dalece niezadowalająca, a jako że
    trend jest wiadomy- to na jakieś "cieplejsze".

    Mam bardzo dobre doświadczenia z profilami KÖMMERLING,
    niestety tylko jedna firma z okolicy ma je w ofercie,
    i wyłącznie w wariancie 88 mm, skłaniałem się raczej
    ku 76 mm (ale 3 szyby). Za to oferowane są Bluevolution,
    Ideal4000, Intertec85, Aluplast, Gelan, Brugmann,
    Inovo, Rehau, Schuco, Veka (z czego kojarzę tylko trzy ostatnie).

    Oprócz izolacyjności ważna jest dla mnie sztywność,
    ze względu na sporą szerokość okien.

    Czy ktoś może podpowiedzieć, czego unikać (nie chcę brać
    byle czego, ale i przepłacać bez potrzeby), a co
    warto wziąć pod uwagę?

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.