    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: KIKI <h...@u...dl>
    Subject: Oryginalne Veuxy wieją - co za gówno
    Date: Sat, 19 Jan 2019 02:12:22 +0100

    Ale jaja po 12 latach wszystkie Veluxy mi wieją. Normalne okna nie
    wieją. Co za gówno ten Velux.
    Nawet nie wiem co teraz zrobić. Czy to się jakoś reguluje żeby mocniej
    dociskały? To są Veluxy z taką poprzeczną rączką u góry, na całą
    szerokość okna. Wygląda jakby nie miały siły się docisnąć zamykając tę
    poprzeczną "klamkę".