    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Subject: Ościeżnica do drzwi przesuwnych - ratunku
    Date: Sat, 29 Dec 2018 10:58:42 +0100

    Mam drzwi przesuwne wbudowane w ścianę.
    Niestety nie mam jeszcze zamontowanej ościeżnicy i chyba muszę zamówić
    coś u stolarza, bo nie umiem znaleźć gotowca (w sklepach pracują dziś
    osoby, które nie potrafią niczego doradzić poza standardową ofertą).

    Poradźcie, jak byście wykonali montaż elementów ościeżnicy do siebie?
    Na klej montażowy? Jakieś gwoździki wewnątrz?
    Nie mam bladego pojęcia, czy w ogóle dam radę zrobić to wystarczająco
    estetycznie.

    --
    MN