  • 1. Data: 2018-12-29 10:58:42
    Temat: Ościeżnica do drzwi przesuwnych - ratunku
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Mam drzwi przesuwne wbudowane w ścianę.
    Niestety nie mam jeszcze zamontowanej ościeżnicy i chyba muszę zamówić
    coś u stolarza, bo nie umiem znaleźć gotowca (w sklepach pracują dziś
    osoby, które nie potrafią niczego doradzić poza standardową ofertą).

    Poradźcie, jak byście wykonali montaż elementów ościeżnicy do siebie?
    Na klej montażowy? Jakieś gwoździki wewnątrz?
    Nie mam bladego pojęcia, czy w ogóle dam radę zrobić to wystarczająco
    estetycznie.

    --
    MN

  • 2. Data: 2018-12-29 12:51:50
    Temat: Re: Ościeżnica do drzwi przesuwnych - ratunku
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 29 grudnia 2018 10:58:36 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    > Na klej montażowy? Jakieś gwoździki wewnątrz?
    > Nie mam bladego pojęcia, czy w ogóle dam radę zrobić to wystarczająco

    foty daj

    b.

  • 3. Data: 2018-12-29 20:08:03
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Mam trzy komplety drzwi przesuwnych wbudowanych w ściane.
    Jak zrobić ościeżnice?
    Zmierzyć
    Zapakować żonę do samochodu.
    Pojechać do najbliższej hurtowni meblowej gdzie przycinają na wymiar.
    Żona niech wybierze kolor płyty.
    Ty podaj wymiary jakie potrzebujesz.
    PAMIETAJ o okleinie - ja teraz wziąłbym o grubości 0,5 mm

    Zamontuj na wkręty które zamaskujesz krążkami samo przylepnymi
    które kupisz w hurtowni w kolorze ościeżnicy

  • 4. Data: 2018-12-29 22:31:59
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-12-29 o 20:08, Bolko pisze:
    > Zamontuj na wkręty które zamaskujesz krążkami samo przylepnymi
    > które kupisz w hurtowni w kolorze ościeżnicy

    Właśnie tego kroku chcę uniknąć.
    Szukam rozwiązania bezinwazyjnego. Może kołki i klej, może coś, co
    podpowiecie.

    --
    MN

  • 5. Data: 2018-12-29 22:42:12
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-12-29 o 22:31, Marcin N pisze:

    > Właśnie tego kroku chcę uniknąć.
    > Szukam rozwiązania bezinwazyjnego. Może kołki i klej, może coś, co
    > podpowiecie.

    Sam klej montażowy.

    Robert