  • 1. Data: 2012-07-10 11:34:46
    Temat: PM 10 - u nas dobrze jest większe :-)
    Od: mk <d...@t...pl>

    Właśnie oglądam mierniki jakości powietrza dla PM10 w Małopolsce.
    Nasz urząd definiuje DOBRZE jak jest do 50 mikrogramów/m3
    http://www.malopolska.pl/Obywatel/EKO-prognozaMalopo
    lski/Malopolska/Strony/default.aspx
    a na Podkarpaciu to do 30 mikrogramów:
    http://www.powietrze.podkarpackie.pl/

    ŚREDNIE 50-75 (PODKAR. 30-50)

    Czyli trza być dumnym-u nas wszystko bolsze :-)

    No, może bez ZŁEGO 75-100 (50-200) i dalej.

    Pdr. M

  • 2. Data: 2012-07-10 16:32:04
    Temat: Re: PM 10 - u nas dobrze jest większe :-)
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 10-07-2012 o 11:34:46 mk <d...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > ŚREDNIE 50-75 (PODKAR. 30-50)
    >
    > Czyli trza być dumnym-u nas wszystko bolsze :-)
    >
    > No, może bez ZŁEGO 75-100 (50-200) i dalej.
    Eee to u mnie na 'zielono' :) tylko ozon przekroczony.
    http://stacje.katowice.pios.gov.pl/monitoring/

    --
    Pozdr
    JanuszK