  • 1. Data: 2009-05-11 20:57:41
    Temat: Pistolet do pianki montazowej.
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Kurde juz drugi pistolet wyrzucilem na smietnik.
    Czy te chinolce nie potrafia zrobic tak prostego narzedzia ? :)

    Czy zna ktos jakies sprawdzone, porzadne marki pistoletów do pianki
    montazowej ?
    Szukam pistoletu, który bez problemów dal by sie rozebrac w celu
    wyczyszczenia i wyplukania rozpuszczalnikiem nitro z zaschnietej pianki.
    Juz drugi pistolet, w którym chinczyki, albo i nie chinczyki zamiast
    uszczelek wysmarowali wszystkie gwinty silikonem w celu uszczelnienia.
    Po rozkeceniu, co tez nie bylo latwym przedsiewzieciem pistolet juz nie
    utrzymywal szczelnosci. Cholender i cala pianka Soudala "poszla" do
    smietnika :-/

  • 2. Data: 2009-05-11 21:07:20
    Temat: Re: Pistolet do pianki montazowej.
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > wyczyszczenia i wyplukania rozpuszczalnikiem nitro z zaschnietej pianki.

    zaschnietej to sie chyba jednak nie czysci nitro a raczej mechanicznie ?

    --
    pzdr
    piotrek

  • 3. Data: 2009-05-11 21:08:13
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    >Cholender i cala pianka Soudala "poszla" do smietnika :-/

    moze uzywaj do kompletu :D
    http://www.forumbudowlane.pl/viewtopic.php?t=3301

    --
    pzdr
    piotrek

  • 4. Data: 2009-05-11 21:09:49
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > moze uzywaj do kompletu :D
    > http://www.forumbudowlane.pl/viewtopic.php?t=3301

    ehhh ide spac :D
    trzy posty a tesktu co kot naplakal.

    o ten link chodzilo

    http://www.ekwasek.pl/index.php?products=product&pro
    d_id=1258

    --
    pzdr
    piotrek

  • 5. Data: 2009-05-11 21:10:01
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

    > zaschnietej to sie chyba jednak nie czysci nitro a raczej mechanicznie ?

    Nitro oraz aceton całkiem dobrze rozpuszczają zaschniętą piankę.
    Problem tylk,o w tym, żeby się dało pistolet rozkręcić i po skręceniu, żeby
    był szczelny.
    Żeby to było możliwe to pistolet musi posiadać uszczelki, a nie mieć
    uszczelniane gwinty silikonem.
    O taki pistolet mi właśnie chodzi z możliwością rozkęcenia i skręcenia.

  • 6. Data: 2009-05-11 21:10:39
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> wrote in message
    > Kurde juz drugi pistolet wyrzucilem na smietnik.
    > Czy te chinolce nie potrafia zrobic tak prostego narzedzia ? :)
    >
    > Czy zna ktos jakies sprawdzone, porzadne marki pistoletów do pianki
    > montazowej ?

    Soudala za 250zl ale tez ci sie zepsuje w koncu. Lepiej jednak kupic 3
    chinskie po 25zl, bedzie taniej.
    Mnie sie i Soudal rozlecial, nie trzymal cisnienia na samum koniuszku.

  • 7. Data: 2009-05-11 21:16:29
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Soudala za 250zl ale tez ci sie zepsuje w koncu. Lepiej jednak kupic 3
    > chinskie po 25zl, bedzie taniej.
    > Mnie sie i Soudal rozlecial, nie trzymal cisnienia na samum koniuszku.

    Ten, którego dzisiaj wyrzuciłem wydawał mi się bardziej masywny, bo był cały
    metalowy i jakoś tak porządniej wyglądał od Soudala, który miał części
    plastikowe.

  • 8. Data: 2009-05-11 21:20:20
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > Po rozkeceniu, co tez nie bylo latwym przedsiewzieciem pistolet juz nie
    > utrzymywal szczelnosci. Cholender i cala pianka Soudala "poszla" do

    Pistolet czysci sie po uzyciu czyscikiem do piany ew. acetonem nie
    rozpuszczalnikiem nitro, a najlepiej nie czysc go w ogole. Kupujesz pistolet
    za 40zl i drzesz go do upadlego zmieniajac tylko pianki. Nie czyscisz, nie
    odkrecasz. Jak pistolet zaczyna szwankowac to wyrzucasz i kupujesz kolejny
    za 40zl. Ja od roku uzywam toyoskiego pistoletu rodzimej marki Vorel. Poszlo
    nim pewnie ze trzy kartony pianek. Piane nakrecam nowa po oproznieniu starej
    i tak w kolko. Sam czyscik kosztuje tyle co pol pistoletu, wiec srednio
    warto. Wazna uwaga, w wiekszosci pistoletow piane nakreca sie przy
    wcisnietym "cynglu". Zapewnia to odprowadzenie cisnienia wlasciwa droga.
    Inaczej moze sie zdarzyc, ze cala piana wyjdzie bokiem.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2009-05-11 21:25:57
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > Ten, którego dzisiaj wyrzuciłem wydawał mi się bardziej masywny, bo był
    > cały metalowy i jakoś tak porządniej wyglądał od Soudala, który miał
    > części plastikowe.

    Szkoda forsy na markowe. Nawet 5 chińskich będzie taniej, a wystarczą na
    całe życie. Kup tylko butlę acetonu soudala tego czyścika do pistoletów. To
    jest aceton. Przepłucz i będzie dobrze z chińskim.

  • 10. Data: 2009-05-12 06:13:08
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 11 Maj, 22:57, "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Po rozkeceniu, co tez nie bylo latwym przedsiewzieciem pistolet juz nie
    > utrzymywal szczelnosci. Cholender i cala pianka Soudala "poszla" do

    A ja kupiłem 2 lata temu jakiś pistolet bez nazwy (ale raczej nie
    chiński) za 69 zł w lokalnym składzie budowlanym i jak na razie jest w
    miarę OK. Niestety czasami muszę go rozkręcic i oczyścić bolec w
    miejscu przechodzenie przez taką nakrętkę zaraz za cynglem. (tam
    zazwyczaj robi się delikatne zgrubienie i bolec nie chce wracać na
    swoją pozycję po puszczeniu cyngla ( a piana leci). Czasem, stosuję
    czyścić ale na ten mankament to nie pomaga.
    Generalnie cały pistolet można rozkręcić na części pierwsze.

    Pzdr
    QbaB