  • 11. Data: 2013-06-06 09:42:37
    Temat: Re: Plaski kanal wentylacyjny lub DGP
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    > Szukam płaskiego kanału wentylacyjnego lub DGP. Obojętne czy ocynk czy PVC
    > byleby był jak najbardziej płaski.

    Witam!

    No i jest odpowiedź:

    - blacharze owszem kanał zrobią na poczekaniu ale złączek już nie
    - dwie zagadnięte firmy robiące na co dzień wentylację nie były chętne by
    dostarczyć tylko gotowe elementy

    No więc kupiłem standardowy kanał i złączki 5x15 rozciąłem wzdłuż na pół i
    te dwie połówki nasunąłem na siebie i znitowałem razem na koniec owinąłem
    miejsce nitowania taśmą aluminiową aby zapewnić szczelność i gotowe mam
    kanał i złączki 3,5x15.

    A wszystko przez to że jakiś projektant zapomniał o wentylacji wiatrołapu,
    firma zrobiła wentylację zgodnie z projektem i dopiero wylewkarze zwrócili
    uwagę że czegoś brakuje.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 12. Data: 2013-06-06 23:23:43
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > No więc kupiłem standardowy .....
    > A wszystko przez to że .....

    I Ergie znowu uratował świat a przynajmniej kolejną budowę.
    Budowa to suma błedów popełnionych w trakcie (czy jakoś tak)

    ps
    nie mogłem się powstrzymać.

  • 13. Data: 2013-06-07 09:38:14
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > I Ergie znowu uratował świat a przynajmniej kolejną budowę.

    Dobre :-)

    > Budowa to suma błedów popełnionych w trakcie (czy jakoś tak)

    Bardzo prawdziwe z forum o budowie dróg:
    - "Zadaniem wykonawcy nie jest budowanie dróg tylko zarabianie kasy dla
    swoich akcjonariuszy, jeśli przy okazji coś zbuduje to jest to tylko i
    wyłącznie zasługa nadzoru".

    > ps
    > nie mogłem się powstrzymać.

    I dobrze - dowcip jest dobry, a ja lubię to co robię i podchodzę do tego z
    dystansem.

    A tak na poważnie to wdzięczność należy się wylewkarzom którzy problem
    zauważyli i ZTCW dostali za to sporą "flachę", moja zasługa w tym temacie
    jest tylko taka że po pierwsze mam internet i potrafię w nim czegoś poszukać
    (albo zadać pytanie) i mam nitownicę, tylko tyle.

    Pozdrawiam
    Ergie