  • 1. Data: 2013-06-03 09:44:14
    Temat: Plaski kanal wentylacyjny lub DGP
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Witam!

    Szukam płaskiego kanału wentylacyjnego lub DGP. Obojętne czy ocynk czy PVC
    byleby był jak najbardziej płaski.

    W okolicznych hurtowniach wszędzie to samo ocynk 5x15. A to niestety
    centymetr za grubo. Zna ktoś i się podzieli nazwą systemu lub producenta co
    robi węższe kanały, czy pozostaje tylko blacharz?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 2. Data: 2013-06-03 16:31:36
    Temat: Re: Plaski kanal wentylacyjny lub DGP
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 03.06.2013 09:44, Ergie wrote:
> [...]
    > centymetr za grubo. Zna ktoś i się podzieli nazwą systemu lub producenta
    > co robi węższe kanały, czy pozostaje tylko blacharz?

    Kiedys sie tym interesowalem. Z tego co kojarze to 5ki byly najmniejsze.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 3. Data: 2013-06-03 21:00:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:
> [...]
    > centymetr za grubo. Zna ktoś i się podzieli nazwą systemu lub
    > producenta co robi węższe kanały, czy pozostaje tylko blacharz?

    najbliższa firma od wentylacji zrobią ci kanały na zamówienie... albo
    blacharz.

  • 4. Data: 2013-06-03 21:03:34
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    http://www.naber.de/en/catalogue-detail/?page=198

  • 5. Data: 2013-06-03 22:51:34
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "slavo65" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > http://www.naber.de/en/catalogue-detail/?page=198

    Albo ja jestem ślepy albo nie umiem znaleźć. Najmniejsze co widzę w tym
    katalogu to szerokość. 55mm, a to więcej niż mają standardowe kanały 15x5

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2013-06-03 22:57:01
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > najbliższa firma od wentylacji zrobią ci kanały na zamówienie... albo
    > blacharz.

    Wiem, ale liczyłem na jakieś standardowe rozwiązanie. Potrzebuję tylko około
    metra takiego kanału i dwa przejścia kanał płaski na rurę fi 80 lub fi 100,
    więc jakbym znalazł gdzieś w sieci to weszło by do jednej paczki i na drugi
    dzień było dostarczone, a z blacharzami mam takie sobie doświadczenie
    odnośnie terminowości :-)

    Poszukam jeszcze trochę po sieci, bo wydaje mi się, że kiedyś na jakichś
    targach lub szkoleniu widziałem kanały o wysokości 3,5 albo 4cm do chowania
    pod podłogą.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 7. Data: 2013-06-04 08:54:40
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

> [...]
    > paczki i na drugi dzień było dostarczone, a z blacharzami mam takie
    > sobie doświadczenie odnośnie terminowości :-)

    Takie pierdółki to blacharze robią od ręki.
    Nigdy nie czekałem dłużej jak pół godziny.

  • 8. Data: 2013-06-04 10:26:17
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Takie pierdółki to blacharze robią od ręki.
    > Nigdy nie czekałem dłużej jak pół godziny.

    No to pełna kultura, może dam któremuś drugą szansę.

    Jak potrzebowałem obróbki na dach to nie było nikogo kto by to zrobił
    szybciej niż na za dwa tygodnie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 9. Data: 2013-06-04 22:48:58
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 czerwca 2013 22:51:34 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Albo ja jestem ślepy albo nie umiem znaleźć. Najmniejsze co widzę w tym
    >
    > katalogu to szerokość. 55mm, a to więcej niż mają standardowe kanały 15x5

    Szczerze mówiąc to w ogóle nie sprawdzałem jakie są najwęższe. Ja używam tych o
    grubości 89 mm, bo takie dają radę bezstratnie wydmuchać mi to co ja wydmuchać
    potrzebuję.
    Robi ci różnice 5 mm?

  • 10. Data: 2013-06-05 09:29:16
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "slavo65" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Szczerze mówiąc to w ogóle nie sprawdzałem jakie są najwęższe. Ja używam
    > tych o grubości 89 mm, bo takie dają radę bezstratnie wydmuchać mi to co
> [...]

    1,5 centymetra i niestety robi różnicę. Kanały 50mm są powszechnie dostępne
    ja szukałem 40mm.

    Pozdrawiam
    Ergie