  • 1. Data: 2013-05-30 04:53:39
    Temat: bateria kuchenna
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    czy jest jakas "opcja obowiazkowa" (mam na mysli: jaka _firma_ , aby
    _jakosc/trwalosc_ byla ok) - przy zakupie baterii kuchennych tego typu
    http://allegro.pl/kelag-801-yz-bateria-kuchenna-zlew
    -umywalkowa-14cm-i3261788948.html ?

    Moze jakas podpowiedz co stad wybrac (rodzaj: j/w):
    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=bateria
    +kuchenna ?
    cena: 100-150

  • 2. Data: 2013-05-30 06:16:09
    Temat: Re: bateria kuchenna
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-30 04:53, 1634Racine pisze:
    > Moze jakas podpowiedz co stad wybrac (rodzaj: j/w):
    > http://allegro.pl/listing/listing.php?string=bateria
    +kuchenna ?
    > cena: 100-150

    http://allegro.pl/kuchnia-baterie-kuchenne-46125?pri
    ce_from=149&price_enabled=1&price_to=150
    lub:
    http://goo.gl/VOqVC

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2013-06-01 11:48:57
    Od: Jawi <t...@p...pl>

> [...]
    -umywalkowa-14cm-i3261788948.html
    > ?
    >
    > Moze jakas podpowiedz co stad wybrac (rodzaj: j/w):

    ja tam się nie znam, ale taką wywaliłem ostatnio i zamontowałem dwu
    głowicową, zimna i letnia osobno. Moim zdaniem znacznie lepsza w
    obsłudze i wygodniejsza. Ale to rzecz gustu pewnie.
    Natomiast po dwóch wymianach nie kupię już nigdy żadnego badziewia co
    jest sprzedawane pod marką Kuchinox czy jakoś tak.
    MASAKRA, najgorsza chińska jakość jaką można sobie wyobrazić.
    Po 1,5 roku rdza bierze od środka i robią się mikro dziurki, niby nic
    nie kapie, nic nie przecieka na na kuchni jakby wilgotno, tak sika
    mgiełką że nie widać :)

  • 4. Data: 2013-06-01 20:01:37
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 30 maja 2013 04:53:39 UTC+2 użytkownik 1634Racine napisał:
> [...]
    >
    > http://allegro.pl/kelag-801-yz-bateria-kuchenna-zlew
    -umywalkowa-14cm-i3261788948.html ?

    > Moze jakas podpowiedz co stad wybrac (rodzaj: j/w):

    Moja obowiązkowa opcja jest taka że musi się dać podstawić czajnik i wysoki garnek i
    nalać do niego wody do pełna. I to nie wstawić czajnik do zlewu tylko postawić na
    przegrodzie oddzielającej komory. Wszystkie kulowe dawno temu wybiłem sobie z głowy.
    Bez względu jak by się kran nie nazywał to maksymalnie po 5 latach zaczynał
    przeciekać.

  • 5. Data: 2013-06-01 21:24:32
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://allegro.pl/kelag-801-yz-bateria-kuchenna-zlew
    -umywalkowa-14cm-i3261788948.html ?

    > Moze jakas podpowiedz co stad wybrac (rodzaj: j/w):

    możesz kupić ale będzie to zrobione z gównianego cienkiego odlewu metalu
    udającego mosiądz.
    Przyzwoity mosiądz ma 60% miedzi w składzie.
    Nie musisz kupować czegoś z wysokiej półki, ale kupowanie najtańszego
    chińskiego badziewu też nie jest wyjściem. Ta armatura przy ominięciu
    jednego lub dwóch pośredników mogłaby z powodzeniem znaleźć się w sklepie
    "wszystko za 5 zł) Po drodze masz sporo opcji pośrednich.
    Mimo wszystko zastanowiłbym się nad czymś z Armatury Kraków lub chociażby
    nad produktami Ferro - to wprawdzie też chińszczyzna ale importowana przez
    polskiego importera który zbudował markę ze średniej półki i moim zdaniem
    jest to adekwatna relacja jakość-cena.
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2013-06-12 21:18:51
    Od: Rentier <f...@g...com>

> [...]
    > czy jest jakas "opcja obowiazkowa" (mam na mysli: jaka _firma_ , aby
    > _jakosc/trwalosc_ byla ok) - przy zakupie baterii kuchennych tego typu
    hanshgrohe.
    Nie ciekną, nie szumią, nie dzialają skokowo.
    Drogie.
    Trzeba takie kupić albowiem bateria kuchenna jest masakrycznie często
    używana.Badziew za 150 zeta pada po 1-2 sezonach grzewczych.

  • 7. Data: 2013-06-12 21:56:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 21:18:51 UTC+2 użytkownik Rentier napisał:

    > Trzeba takie kupić albowiem bateria kuchenna jest masakrycznie często
    >
    > używana.Badziew za 150 zeta pada po 1-2 sezonach grzewczych.

    Dobrze że o tym nie wie moja bateria kuchenna firmy Diamnond. Działa już prawie 5 lat
    i nie szwankuje. W łazienkach zresztą tez Diamondy i do tej pory bez problemu.
    Te w umywalkach i bidetach coś koło 50 zł/szt kosztowały (wysyłkowo), ta kuchenna(z
    wysuwaną wylewka) jeśli dobrze pamiętam około 100zł. W czerwcu 2008 kupowane via net
    z Krakowa.
    Jak już robię reklamę Diamondowi to dodam że grzejniki tez tej firmy mam i pompy CO.
    Działają bezawaryjnie.

  • 8. Data: 2013-06-17 23:44:06
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-06-12 21:18, Rentier pisze:
> [...]
    > Trzeba takie kupić albowiem bateria kuchenna jest masakrycznie często
    > używana.Badziew za 150 zeta pada po 1-2 sezonach grzewczych.
    tia.
    Bateria kosztująca 6x-8x więcej musi być lepsza, ładniejsza trwalsza.
    Bo inaczej będzie tyle samo razy gorsza.
    Nie sztuka kupić/zrobić baterię koszmarnie drogą i dobrą. A czy jest
    dobra to się okaże, być może
    Pierwsze "badziewie" u mnie działało znakomicie ponad 9 lat.
    Wymieniłem na nową która działała 2 lata.

    A jeśli chodzi o szumienie to wystarczy kupić w takim sklepie który
    przyjmuje zwroty bez gadania. :)