  • 1. Data: 2013-05-30 00:50:49
    Temat: Gdzie znajdę nazwę budynku mieszkalnego z wielkiej płyty z lat 70
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Poszukuję nazwy budynku w którym mieszkam. Chciałem sie dowiedzieć jaki to
    dokładnie model (system). W tym czasie było wiele modeli z wielkiej płyty i
    bardzo ciężko znaleźć ten właściwy. Budynek znajduje się na osiedlu
    Krowodrza w Krakowie. 10 pięter i strych w sumie 44+1 mieszkań. Na piętro
    przypadają 4 mieszkania i zsyp na tym samym piętrze. Jedna klatka, klatka
    schodowa na przeciwko winy. Szyb windy przebiega między 2 mieszkaniami.
    Gdzie można znaleźć takie informacje?

    https://maps.google.pl/maps?q=W%C5%82adys%C5%82awa+%
    C5%81okietka+49,+Krak%C3%B3w&layer=c&z=17&iwloc=A&sl
    l=50.084806,19.924141&cbp=13,59.8,0,0,0&cbll=50.0846
    34,19.923681&hl=de&ved=0CAoQ2wU&sa=X&ei=BIWmUZbEJYmk
    tAbYrYGADg

  • 2. Data: 2013-05-30 08:34:34
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 May 2013 00:50:49 +0200, rageofhonor napisał(a):

    > Gdzie można znaleźć takie informacje?

    Wez zdjecie i przejdz sie na wydzial architektury na Politechnice, pogadaj
    z jakims starszym wykladowca...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2013-05-30 09:21:08
    Od: mal <m...@g...com>

    rageofhonor :

    > Gdzie można znaleźć takie informacje?

    Zasięgnij języka w Okręgowej Izbier Inżynierów Budownictwa w Krakowie.

    W różnych miastach była różna "moda" na projektowanie. W Krakowie dość popularna była
    tzw. rama H http://pl.wikipedia.org/wiki/Rama_H

    Powszechnie - system OWT, ale to były lata późne 70-te, gdy trzeba było dużo, jak
    najwięcej, jak najtaniej i jak najszybciej.

    Lokalnie np. w Rzeszowie, budowano wg tzw. systemu RWP
    http://debowski.inzynier.rzeszow.pl/pl/rzeszowska-wi
    elka-plyta/39/

    mal

  • 4. Data: 2013-05-30 10:06:17
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    l=50.084806,19.924141&cbp=13,59.8,0,0,0&cbll=50.0846
    34,19.923681&hl=de&ved=0CAoQ2wU&sa=X&ei=BIWmUZbEJYmk
    Najszybciej i najprościej jest się udać do zarządcy tego budynku, który
    jest zobligowany do przechowywania wszelkiej dokumentacji, w tym także i
    projektów.

  • 5. Data: 2013-05-30 14:08:47
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-05-30 00:50, rageofhonor wrote:
    > Poszukuję nazwy budynku w którym mieszkam. Chciałem sie dowiedzieć jaki
    > to dokładnie model (system).

    Może cos zgadniesz z wymiarów:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wielka_p%C5%82yta

  • 6. Data: 2013-05-31 10:24:12
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2013-05-30 00:50, rageofhonor pisze:
    > Poszukuję nazwy budynku w którym mieszkam.
    W spółdzielni :)

  • 7. Data: 2013-06-03 13:51:26
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

> [...]
    l=50.084806,19.924141&cbp=13,59.8,0,0,0&cbll=50.0846
    34,19.923681&hl=de&ved=0CAoQ2wU&sa=X&ei=BIWmUZbEJYmk
    Zadzwoniłem do spółdzielni i powiedzieli mi że jest to "Wielkoblokowa
    "Żerań"" tylko mało jest informacji w internecie na temat tej technologii.
    Jeszcze nie znalazłem budynku wykonanego tą technologia który by wyglądał
    jak ten w którym mieszkam.

  • 8. Data: 2013-06-03 14:11:25
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 3 Jun 2013 13:51:26 +0200, rageofhonor napisał(a):

> [...]
    > Jeszcze nie znalazłem budynku wykonanego tą technologia który by wyglądał

    A te, ktore stoja na Lobzowie miedzy Kazimierza Wlk. a jednostka wojskowa?
    Wygladaja identycznie. A tamtejsza spoldzielnia to chyba Piast.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 9. Data: 2013-06-03 14:53:36
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A te, ktore stoja na Lobzowie miedzy Kazimierza Wlk. a jednostka wojskowa?
    > Wygladaja identycznie. A tamtejsza spoldzielnia to chyba Piast.

    http://www.smk.krakow.pl/~smkrada/zarzad/zbrojow.pdf

    To by potwirdzało że to Żerań. Tylko u nas okna łazienkowe są trochę więkrze
    niż w niektórych budynkach przy tej ulicy.

    Odpowiedzialna spółdzielnia to Tadeusza Kościuszki a nie Piast.
    Małe różnice są bo strych zastąpiono piętrem i jest parter + 11 pięter
    Nasz budynek nie ma dodatkowych okien od strony bramy wejściowej.

  • 10. Data: 2013-06-03 15:18:42
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 3 Jun 2013 14:53:36 +0200, rageofhonor napisał(a):

    > Odpowiedzialna spółdzielnia to Tadeusza Kościuszki a nie Piast.
    > Małe różnice są bo strych zastąpiono piętrem i jest parter + 11 pięter
    > Nasz budynek nie ma dodatkowych okien od strony bramy wejściowej.

    Ty chyba nie jestes z Krakowa :)

    Lobzow to nie ul. Zbrojow. Bloki przy Zbrojow sa miedzy Kazimierza a
    Kujawska, a bloki na Lobzowie maja adres przy ul. Zakatek.
    A tam jest RACZEJ Piast.

    Chodzi mi o to, ze inna spoldzielnia moze miec dokladniejsze dane niz np.
    SMK.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał