  • 1. Data: 2013-05-28 22:33:49
    Temat: Przestroga dla kupujacych dom od dewelopera
    Od: Kris <k...@g...com>

    Właśnie leci w TVP2 Expres reporterów jaki fajny dom za prawie pól miliona pln
    wybudował i sprzedał deweloper w Świeciu bodajże
    Program pewnie będzie dostępny w sieci- polecam.

  • 2. Data: 2013-05-28 22:36:58
    Temat: Re: Przestroga dla kupujacych dom od dewelopera
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 maja 2013 22:33:49 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Właśnie leci w TVP2 Expres reporterów jaki fajny dom za prawie pól miliona pln
    wybudował i sprzedał deweloper w Świeciu bodajże

    > Program pewnie będzie dostępny w sieci- polecam.

    Tu mozna o tym poczytać
    http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    130310/REPORTAZ/130309403
    http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    130320/INNEMIASTA12/130329990

  • 3. Data: 2013-05-28 23:58:58
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 maja 2013 22:36:58 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Tu mozna o tym poczytać
    > http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    130310/REPORTAZ/130309403
    > http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    130320/INNEMIASTA12/130329990

    Wspolczuje ludziom ktorzy nie znaja nawet podstaw i porywaja sie na kupno domu:)

    Z drugiej strony taki dom na pewno odrazu sie nie zawali i inspektorzy / dziennikarze
    z cala pewnoscia sprawe mocno rozdmuchali. Przeciez kiedys budowalo sie z byle czego
    - fundamenty ceglane tez byly i domy stoja i nie chca sie zawalic.

    Swiadczy o tym chocby fakt dramatyzmu jakie mialo w artykule dodac stwierdzenie "35
    tonowy dach". Co to jest 35ton rozlozone na wieledziesiat metrow? Moj dach tez wazy
    ze 40ton i opiera sie przede wszystkim na murlatach o obwodzie ~60mb co daje 660kg /
    metr, tj. 66kg / 10cm. Mniej-wiecej tyle co ja jak stane na pustaku na jednej nodze
    :D

    Ale wspolczuje rodzince. 500 tys splacac i nie moc zamieszkac (obojetnie czy on
    faktycznie grozi zawaleniem czy tylko im w glowy tak inspektorzy wbili) to koszmar.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2013-05-29 07:18:41
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    wybudował i sprzedał deweloper w Świeciu bodajże

    > Program pewnie będzie dostępny w sieci- polecam.
    Już jest:
    http://vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/magazyn-ekspr
    esu-reporterow/wideo/28052013/11009833

  • 5. Data: 2013-05-29 11:29:19
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 29 maja 2013 07:18:41 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Już jest:
    >
    > http://vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/magazyn-ekspr
    esu-reporterow/wideo/28052013/11009833

    Dostepny to w przypadku vod.tvp.pl smiale okreslenie ;) U mnie nie da sie przewinac
    bo buforowanie "zwisa" na wieki, a ogladac 40min pozostalych glupot mi sie nie chce
    :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2013-05-29 20:39:38
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Aaaa pieprzenie kotka przy pomocy młotka (sorry ale.....)
    Dawniej nie mieli laserów autocada koparek ani nadzoru
    a można jeszcze znaleść drogi które zbudował starożytny Rzym
    a ja nadal jestem zdziwiony fachowością polskich drogowców co zakleją jakąś dziurę to
    pojawiają się dwie.

    I z innej beczki pamietam kiedyś strajk kierowców ciężarówek na drogach. I jak w RMF
    trąbili że na mojej drodze do domu jest ich cała masa. A ledwo kilka zauważyłem.

    Chopaki od metra znaczy od wierza mają płacone więc im więcej napiszą to tym więcej
    zarobią