    Date: Sat, 01 Jun 2013 11:48:57 +0200
    From: Jawi <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: bateria kuchenna

    W dniu 2013-05-30 04:53, 1634Racine pisze:
    > czy jest jakas "opcja obowiazkowa" (mam na mysli: jaka _firma_ , aby
    > _jakosc/trwalosc_ byla ok) - przy zakupie baterii kuchennych tego typu
    > http://allegro.pl/kelag-801-yz-bateria-kuchenna-zlew
    -umywalkowa-14cm-i3261788948.html
    > ?
    >
    > Moze jakas podpowiedz co stad wybrac (rodzaj: j/w):
    > http://allegro.pl/listing/listing.php?string=bateria
    +kuchenna ?
    > cena: 100-150

    ja tam się nie znam, ale taką wywaliłem ostatnio i zamontowałem dwu
    głowicową, zimna i letnia osobno. Moim zdaniem znacznie lepsza w
    obsłudze i wygodniejsza. Ale to rzecz gustu pewnie.
    Natomiast po dwóch wymianach nie kupię już nigdy żadnego badziewia co
    jest sprzedawane pod marką Kuchinox czy jakoś tak.
    MASAKRA, najgorsza chińska jakość jaką można sobie wyobrazić.
    Po 1,5 roku rdza bierze od środka i robią się mikro dziurki, niby nic
    nie kapie, nic nie przecieka na na kuchni jakby wilgotno, tak sika
    mgiełką że nie widać :)